!Tor! Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg bestillte noe på PSdata for 3 dager siden, så det var vente tid på en switch og et skjermkort, men bestillte for det. Men det jeg lurer på for når jeg sjekker inne på psdata.no står det f.eks. 10 stk på lager. Er det 10 stk igjen? eller er det "11" siden det ene har jeg allerede satt av? Synes det hadde vært litt kjipt hvis det ble bestillt av noen andre når jeg bestillte for lenge siden men måtte vente på noe annet! Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er 99.9% på at den det da er 11. Altså din blir lagt til sides og trekt fra listen. Slik at du er sikra en når switchen kommer... Lenke til kommentar
petergaustad Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hvorfor sender du ikke en mail til PSdata og spør? Lenke til kommentar
!Tor! Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 åh bra, begynte å lure på om jeg måtte stresse med å få det sendt med to leveranser, som betyr ekstra porto, men hvis du er SÅ sikker Thnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå