hitokiri Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Om du har flust med penger kan du legge en del av overskuddet ditt i roboten som kan stå på rullebrett. Hils på Plen. Les mer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Oook.. Jeg spør: Hva er vitsen? Man går jo lei av den etter å prøvd den ut i 5 minutter. Hvis man vil lære å skate så kjøper man ikke en robot til 13500 kr. Da spør man noen man kjenner som kan skate. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Vitsen er at det funker. De lagde ikke denne for å bli rike, men for å vise at de faktisk KAN få en robot til å skate. Og det er jo er ganske revolusjonerende i seg selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Verden går framover...eller? Likte betre bikkja som sto på rullebrett eg Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Men bikkja er ikke oppfunnet av mennesket, vi vil ha kontroll og makt. Fint å se framskritt i robotverdenen, er ikke mange åra siden balanse og trykkfølsomhet var et problem. Kult at dere hot-linker videoer i artiklene, det er mye bedre enn å måtte laste ned. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Haha. Arigato Mr. Roboto. Den roboten er jo flinkere til å stå på skateboard enn meg jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg