pri Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har planer om å lage en blikkboksantenne og i den anledning trenger jeg RP-TNC og RP-SMA plugger. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det i Norge? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Du finner noe på wlanantenner.no, ellers har Elfa bra utvalg. En kompis av meg kjøpte en del plugger til WLAN-opplegg fra Elfa. Deriblant RP-TNC. Det kan være litt vanskelig å finne fram på websidene til Elfa, men i papirkatalogen er alt ganske oversiktlig og fint med nøyaktige mål etc. Mvh Vegard Lenke til kommentar
pri Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Takker for svar! Så etter slike plugger på elfa sin nettbutikk, men uten noe hell (forferdelig rotete sider). Skal sjekke katalogen på jobb i morgen. Ellers ser det jo ut som wlanantenner.no har det jeg trenger. Har du erfaring med de? Pri Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Så etter slike plugger på elfa sin nettbutikk, men uten noe hell (forferdelig rotete sider). ?Søkte kjapt med rp- i søkefeltet og fant med en gang: BNC-, TNC-, SMA-, N-don med omvänd polaritet. Værre var det ikke. Lenke til kommentar
pri Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Joda, får opp samme siden som deg, men når man ikke er 100% sikker på hva man skal ha er det greiere å ha katalogen foran seg. I tillegg var det rimelig stive priser på de konnektorene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå