Løve Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei Da jeg skulle starte en av de andre maskinene i huset i dag så bestemte maskina seg for ikke å POSTe eller gi meg noe skjermbilde. Alle viftene går og harddiskene durer, men det kommer ikke noe POST eller skjermbilde. Den ene gangen jeg starta maskina kom også noen pipelyder, men jeg fikk dem ikke med meg. De kom kun ved den ene starten og etter det har jeg ikke hørt noe. Maskina er en AMD Sempron 2800+, FIC K8-800T hovedkort, ATi Radeon 9800 Pro og en Maxtor disk. Alt sammen står i et SHG kabinett med en 300W SHG PSU. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 "En av de andre maskinen". Du har ikke et skjermkort du kan teste med da for å sjekke teorien din? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Nei, "en av de andre maskinene" er pappas maskin. Men han har AGP og jeg har PCI-E og jeg har ikke noe ekstra AGP kort. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hm, skal jeg bare ta sjansen på at det er skjermkort som er ødelagt og sende det tilbake til Netshop? Får jo ikke testa med noe annet kort og det virker jo sannsynlig at det er kortet som er gåent siden det ikke er noe bilde. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hm, skal jeg bare ta sjansen på at det er skjermkort som er ødelagt og sende det tilbake til Netshop? Får jo ikke testa med noe annet kort og det virker jo sannsynlig at det er kortet som er gåent siden det ikke er noe bilde. 6467631[/snapback] Høre med noen kamerater om de har AGP kort? eller forsiktig å "lirke" litt på kortet men maskinen er på. mitt kort fikk dårlig kontakt da jeg satte på en Zalman passiv kjøleblokk (den store blå) måtte da sette en strips mellom den og en PSU kontakt for å holde kortet på plass. har Asus FX5700... Edit: Skrivefeil Endret 10. juli 2006 av T.J. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Har tatt ut kortet nå og sender det til Netshop like så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå