jocce123 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er det noen som vet hvordan jeg får fatt i avos tear Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvilket våpen er det igjen?! De legendary våpnene som jeg vet om er: Sword of Aeons , The Harbinger , The Katana Hiryu , The Cutlass Bluetane , Ronok The Axe , The Dollmaster's Mace , Wellow's Pickhammer , The Murren Greathammer , The Murren Greataxe , Solus Greatsword , The Sentinus , Skorm's Bow og Arken's Crossbow . Så det sverdet kan jeg ikke si jeg husker... Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 det vi får i heroes guild når vi løser et quest Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Avo's Tear (TLC) (126,250 Gold Value) Category: Weapon Type: Longsword Aug Slots: 3 Aug Installed: Experience, Health, Mana Damage: 230 Class: Light Description: This Sword was imbued with extraordinary power when the Guild Mage Solcius used it in a spell to close a large vortex. For a long time, it has existed only as a myth among acolytes. Its strength rivals even the Sword of Aeons. Obtained: - Heroes' Guild: reward for completing the Hidden Sword quest Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 in order to recive this sword, you must complete the game (defeating the dragon, i think.) then head back to the heroes' guild and search the book cases up in the tower. Then, head to the Heroes' graveyard (cemetry) and read the most northern tomb stone. The sword should appear B4 you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå