knutinh Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har hatt S3 oppe og kjøre og det er fantastisk. Det lar meg "stoppe og starte" HTPCen på sekunder, mens maskina bruker nesten ingenting i sovemodus. Men etter å ha byttet hovedkort og reinstallert(fra Asus p4p800 dlx til p4p800SE pga hardware-død), fungerer ikke suspend som det brukte. Maskina går tydelig til suspend, men så starter den øyeblikkelig opp, tilsynelatende vekket av noe... Jeg har satt BIOS opsjonene på power til fornuftige verdier. Som automatisk valg av S1/S3, enable ACPI etc etc. Og jeg har satt opp at ingen enheter skal kunne resume. I windows har jeg sjekket at ingen USB enheter eller nettverk(visstnok en bug i en windows update som setter nettverk til å vekke opp maksina) kan resume (internt nettverkskort disablet (de er grået ut uansett). Jeg har kjørt en sånn liten ms sak som sjekker windows power oppsett ftp://ftp.microsoft.com/products/Oemtest/...Acpi/dumppo.exe Den sier at max sleep mode er S4 og minimum er S1 og alt annet ser fint ut. Så hva gjør man? Må jeg åpne maskina og fjerne rubbel og bit og legge dem til en og en, eller er det noen forslag til smart test-prosedyre? takker knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå