mrjohnsen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Jeg sliter med å finne ut om jeg skal gå Informatikk eller Informasjonsikkerhet(har søkt på begge). Bachelor i Informatikk Bachelor i Informasjonsikkerhet Jeg er mest interessert i drift og nettverk men programmering går helt klart ann. Fordeler med Informatikk er at jeg kan bo hjemme da dette studiet er der jeg kommer fra. (Sparer en del penger) Informasjonsikkerhet studiet er på en høgskole 1,5time unna mitt hjemsted så der må det bli hybel etc. Evt. kan jeg ta informatikk her jeg bor og så master i informasjonsikkerhet. Hva synes dere ? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
mrjohnsen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Ingen som kan hjelpe meg.. ? Lenke til kommentar
cspace Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg vil anbefale Bachelor i informasjonssikkerhet pga min egen interesse, men det bør du avgjøre basert på fag innholdet og hva du tror passer deg best/hvilke fag du kommer til å ha mest interesse av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå