cyberPanda Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) for og si det rett ut.. dette spiller ser latterlig dårlig ut.. IMO!forstår ikke hvordan det går an og ødelegge en spillserie slik som dette... men som sagt.. IMO! 6495182[/snapback] battlefield serien lever fortsatt. 2142 kommer ikke til å ødelegge serien på samme måte som Vietnam ikke ødla serien. når battlefield:1943 kommer vill alt være tilgitt og ingen kommer til å nevne 2142 igjen. Endret 16. juli 2006 av cyberPanda Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 BF-serien generelt har hatt realisme som ankerpunkt. 6471359[/snapback] Realistiske situasjoner, ja, realisme når det gjelder våpen og kjøretøy, nei Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes det ser litt teit ut, og det gjør forøvrig alle fremtidsspill synes jeg. Synes fremtidsspillene har en tendens til å overdrive litt slik at det blir teit framfor tøft. Men håper på at det er bedre enn den videoen indikerte. Jeg forbinder battlefield med fortid og nåtid, ikke fremtid. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 de burde i hvertfall venta og fått DX10 grafik, da kunne det faktisk blitt noe bra ut av det... Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes det ser litt teit ut, og det gjør forøvrig alle fremtidsspill synes jeg. Synes fremtidsspillene har en tendens til å overdrive litt slik at det blir teit framfor tøft. Men håper på at det er bedre enn den videoen indikerte. Jeg forbinder battlefield med fortid og nåtid, ikke fremtid. 6502499[/snapback] før forbant vi bare battlefield med fortid, BF2 forandret det. jeg er generelt sett posetivt instilt til nye ting (og til sciense fiction) så jeg har et lit mer posetivt syn på ting. selv om jeg må inrømme at 2142 ikke akkurat ser revulutionerende ut. Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 synes det ser for uferdig ut, det blir nok en ny BF vietnam eller noe. ser jo ut som en mod/tillegspakke. 6471399[/snapback] Bf vietnam er utrolig gjennomført bra spill.. Synes det er nesten like bra som bf2, men baken er som smaken Eller er det motsatt Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Syns jeg også kentyboy, BF:Vietnam er et konge spill, sinsykt gøy! BF:2142 ser mere ut som en mod enn noe eget spill som mange har sagt tidligere, men den nye game moden der de skal angripe motstandernes skip eller noe sånt virker hvertfall jævla tøft, det skal de ha Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Er det bare meg eller ser det spillet ut som en klone av Halo sammen med Battlefield 2? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Stemningen i BF:Vietnam er god. Lenke til kommentar
McBallerBuck Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Det ser driiit kjedelig ut. BF2 og BF2 SF virker mye gøyere Endret 27. juli 2006 av McBallerBuck Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) De 2 beina tingene kommer til å bli populære Jeg synes faktisk dette så rått ut. Liker også den nye game moden. Kan ikke si så mye på grafikken pga. den rævva google video kvaliteten. edit: De samme kommentarene som er skrevet i denne threaden kom også opp når BF2 var på vei. "BF2 kommer til å suge ræva" "bf2 ser ut som en dc mod" "bf2 kommer til å bli en flopp" Blei det en flopp? Nei.. var det kjedelig? Nei.. And the list goes on. Endret 21. juli 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Liker de APC'ne hvor man kan foreta "pod drops". Liker også at det litt CQB i titan modus, men er redd at det blir mye styr med commandere som skal styre titanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå