Zeph Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Heisann peisann! Skal kjøpe nytt digitalkamera til familiebruk i morgon den dag, og etter litt roting rundt på forumet og i prisguiden kom eg fram til at A-serien til Canon er noko for oss. A540 er modellen etter 520 elns og byr på ein del oppgraderingar, men eg stussa litt over eit par ting. Samanlikningen ser du her A540 har 6mp mot 520 sine 4, dette er for så vidt ikkje så viktig, kjem ikkje til å ta bilete på meir enn 1280x(eitelleranna) pixel uansett. A540 har ein 2,5" skjerm mot A520 sine 1,8", dette lover jo bra, men så ser eg at A540 har 85 000 punkter på skjermen, mens A520 har 115 000 punkter, vil ikkje dette være ein ganske stor forskjell sidan kameraet med minst punkter faktisk har 0,7" større skjerm? Ser også at A520 har ein del funksjonar og innstillingar som A540 ikkje kan skimte med (i følge Prisguiden), men eg er litt usikker på kor mykje dette har å seie for oss. Kameraet vil nok i 99 av 100 tilfeller bruke autofokus, så det har kanskje ikkje så stor betydning at funksjonane er færre? Optikken er vel den samme? Fant svært lite om A540 på forumet, så eg må ty til å lage eit nytt emne. Kva med batterilevetida? I akam.no sin test tok dei 1213 bilete med eit 2350 mAH-batteri i A520, er det testa kor mange A540 tar i forhold? Håpar eg finn kameraet eg til slutt velger i butikken då, har ikkje tid til å kjøpe over nett Endret 10. juli 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå