KompleX Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ja, har hatt denne mobilen i et par dager, men programvaren (PC altså) har vært et problem. Og det er overføringer jeg sliter med. Si at jeg skal overføre en eller annen MP3 fil, så kommer den halveis - og så "rebooter" moben seg, og overføringen feiler. Noen som har opplevd noe lignende? Det rare er at jeg fikk overført 3 låter, men etter det har den sviktet hver gang. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ved bruk av kabel har jeg opplevd det samme som deg, har du mulighet til å prøve ir eller bluetooth? Problemet forsvant helt nr jeg startet å bruke bluetooth istedefor kabelen. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Nei... Har nok ikke det, ikke i skrivende stund ivertfall. Har planer om å skaffe meg et 2GB Memory stick pro duo og en minnekortleser snart, men fram til det så hadde det vært greit om jeg kunne fått det til å funke! Noen ganger gjør det det, men som regel ikke. Noen flere tips? ...bump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå