Espen K Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 I løpet av den siste måneden har kona vunnet tre premier på sonen, og sendt inn navn og adresse. Men hun har ikke mottat noen premier enda Og jeg kan heller ikke finne noen annen måte å kontakte dem en å sende sms til programmlederen, men han gidder ikke lese meldingen engang Er det noen som hvet om en annen måte å kontakte dem eller den som har litt annsvar i dette programmet ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Spray: Redaksjonen Send en mail. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Gadd ikke lese igjennom alt, men Spray er vel ikke det samme som Sonen? Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 er det spray som har ansvaret for sonen ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har hørt flere ganger at programlederne sier at man skal ringe tv på dagtid. Ergo: esøksadresse: TV 2 Bergen, Nøstegaten 78 Postadresse: Postboks 7222, 5020 Bergen Telefon: 02255 Ring 02255 i morgen før 14 eller hva det var. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg så i mobilbloggen til en av programlederen. og der lå det en diiiiiiger stabel med pakker..som ikke var sendt.. pga at hun som pleide å gjøre det hadde ferie Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 haha, hvem gidder å se på Sonen? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 haha, hvem gidder å se på Sonen? 6474251[/snapback] Sikkert ikke mange, derfor at man faktisk KAN vinne noe. Men hvis jeg skal tippe, så vil jeg si at disse gruppene ser Sonen: -Arbeidsledige -Folk som har anledning til å se på TV2/TV2 Zebra i arbeidstiden -Folk som har ferie -Pansjonister Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 også mødre som er hjemme med spebarn har muligheten til å se på sonen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 seriøst .. Mess er evigheter bedre ... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 seriøst .. Mess er evigheter bedre ... 6480594[/snapback] hahah, det mener du ikke. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg må si at jeg misliker Christopher(?) ganske sterkt. Han må ha et utrolig nedverdigende syn på seerene sine, han snakker i alle fall som om han snakker til en gjeng 8-åringer. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Når vi først er inne på Sonen. Jeg har en sterk mistanke om at de folka jobber på provisjon, og eventuellt en fast timeslønn ved siden av. Du ser jo omtrent fråden står ut av kjeften på de superspeeda folka som står å maser om at ''NÅ ER DET BARE 124 SEKUNDER IGJEN, SKRIV VINN TIL 1984!!''. Ikke før de har sagt det en gang, så er de i gang med å repetere seg selv... Skal vedde på at en narkorazzia i sonen studio hadde gitt belønning. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg må si at jeg misliker Christopher(?) ganske sterkt. Han må ha et utrolig nedverdigende syn på seerene sine, han snakker i alle fall som om han snakker til en gjeng 8-åringer. 6480740[/snapback] Haha, jeg vet. Jeg blir så irritert. Og måten de sier alt om og om og igjen. De har jo ikke noe meningsfylt å fylle programmet med. Huff. Lenke til kommentar
Shugar Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Vi ødela en TV på nachspiel en gang fordi vi ble så irriterte på sonen og det der "NÅ TRYKKER JEG !!oneoene!"-tullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå