Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Nå er abonnementet med telenor ferdig og vi skal skaffe nytt nett. Har dere noen gode/dårlige erfaringer med: Ventelo Bluecom? Nextgentel? Start Network? Tele2? Direct Connect? FreewaveADSL? Takker for svar Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Nå er abonnementet med telenor ferdig og vi skal skaffe nytt nett. Har dere noen gode/dårlige erfaringer med: Ventelo Bluecom? Nextgentel? Start Network? Tele2? Direct Connect? FreewaveADSL? Takker for svar 6465689[/snapback] Jeg vil anbefale enten Bluecom eller DirectConnect. Begge er gode leverandører. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Styr unna Ventelo BlueCom. Har bare plager med de. Har sendt to mailer til de for en stund siden, og ikke fått svar. Useriøse, mao. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Styr unna Ventelo BlueCom. Har bare plager med de.Har sendt to mailer til de for en stund siden, og ikke fått svar. Useriøse, mao. 6466448[/snapback] Har ikke hatt noe problemer med Bluecom. Linja er stabil som fjell. Kundeservicen var elendig en stund etter at de var litt oppkjøpt, men er bedret seg nå. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg vil faktisk anbefale deg Nextgentel Har det selv og er strålende fornøyd. Linja går for fullt 24/7 og er dønn stabil Jeg har 2200/450 får 2300/480 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 ok:D Bare fortsett å gi flere tips Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg vil anbefale dere å titte på www.bredbandsguiden.no Der får du gratis hjelp og info om hvilke leverandører som kan levere til deg, raske er de og Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Har sett der og er egentlig kommet fram til at det blir next gentel eller bluecom, men vil gjerne ha folks meninger om de, så jeg vet hva som funker bra. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Skal du ha kundeservice hos Ventelo BlueCom, må man ringe.. De svarer ikke på mails. Endret 10. juli 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå