Giger Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Siter med litt liten C-stasjon. (Idiotisk partisjonering) Derfor er det litt kjedlig ar heile 4,5 GB er opptatt av ingenting. Mappa: C:\Documents and Settings\"Giger"\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files er tom. Den er tømt manuelt og den er tømt med WinXP sitt system. Sjølv om den er tømt vil eg når eg trykker på eigenskapar få melding om at den inneheld 4,5GB. Har prøvd å finne "usynlege" filer og mapper, men NIX! Kva er det eg overser?? Endret 10. juli 2006 av Giger Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 prøv ccleaner og prøv å sett ned cachstørrels i ie til 500mb maks. trenger ikke 4.5gb cachstørrelse om det er valgt Lenke til kommentar
Giger Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) prøv ccleaner og prøv å sett ned cachstørrels i ie til 500mb maks. trenger ikke 4.5gb cachstørrelse om det er valgt 6465695[/snapback] Den står på 500MB! CCleaner....OK prøver det......og det funka som bare det! TAKKER! Endret 10. juli 2006 av Giger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå