MortenGj Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei, jeg har laget noen RolloverImages i Dreamweaver. Jeg har laget en meny (istedet for flash) hvor knappene bytter farge. Er det en måte jeg "kopiere" knappen og bare sette den inn på nytt? Man skriver jo inn et bildenavn på den nye filen som består av de 2 andre. Men jeg finner ikke den igjen!? Er det bare jeg som ikke har letet godt nok? Takk for all hjelp. -MortenGj Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Fant ut av det. Man må bare kopiere selve knappen fra den siden hvor knappen allerede er laget, så må man bare se over knappe og se at de refererer til de samme filene ellers blir det bare krøll. Men dette var den enkleste og messt effektive måten å gjøre det på. -Morten Gj Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Og når du kommer litt lengre, kan du kode det opp i ordentlig HTML og style menyen din med CSS som alle oss andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå