danilovic Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg får ikke installert MPEG2-kortet mitt! Ikke be meg om å laste ned nye drivere - det har jeg allerede gjort, men når keg skal begynne installeringen, får jeg beskjed om å installere kort og drivere skikkelig først. Før jeg kan ta fatt i driverne fra Creative. Jeg har fått tips fra en kompis om noe med å skifte navn på kortet i Device Manageren... Nå har kortet også forsvunnet fra listen over hardware. -Jeg kjører Win2k -Kortet er Creative DXR3 MPEG 2 Dette har jeg prøvd: -Gå rett på med driverne fra Creative -Installere det i Windows via device manager: -Windows update -*.inf-filene i WIN-katalogen -Win CDen -Medfølgende CD fra Creative -Disable også enable kortet igjen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Kast kortet ut av vinduet :wink: Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Sikkert fordi driverene fra Creative suger bigtime Jeg har selv hatt mpeg kort av typen realmagic hollywood + (forøvrig mye bedre) Prøv å laste referanse drivere fra Sigma Designs http://www.sigmadesigns.com Finn drivere til hollywood + Funker mest sannsynlig Lenke til kommentar
mcper Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Bruk driver/programvare for Realmagic Hollywood Plus i staden, den fungerer iallfall i win xp, og meiner den skal gjere det i win 2000 også per Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Tusen takk! Dette har jeg tro på. Tror dette skal virke jeg. Men merkelig at kortet plutselig forsvant fra device manageren/enhetsbehandlingen da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Da jeg hadde lasta ned de aktuelle driverne, og skulle unzipe, com det at filene jeg skulle unzipe var korrupte... Så jeg fikk ikke installert noe. Har dere noen kur mot dette? Eller noen annen metode? Lenke til kommentar
plexi Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 hadde samme problemet som deg med mitt mpeg2 kort. Du må gå på device manager og der etter på dvd spilleren ,properties og installer driver driveren ligger på cd din .Der etter en reboot og du kan begynne og installere softwaren Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg får det fortsatt ikke til... Er det ingen andre løsninger? JEg får jo damn ikke installert kortet i Windows... Lenke til kommentar
kloss Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Last ned driverene på nytt Napp kortet ut av pc'n start maskina opp uten kortet slå av maskina stapp i kortet prøv driverene på nytt Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Takk, men jeg greide det likevel - endelig. Nå er det tid for DVD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå