tarja Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei jeg har et Medion geforce 6610xl pci exspress skjermkort som står i en multimedia pc. Problemet er at maskinen ikke vil bote med skjermkortet i. Den boter uten skjermkort, hører at disken jobber og at viftene reguleres. Er det skjermkortet som er ødelagt eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 øh hva skjer om skjermkortet står i? prøvd å resette cmos? beskrivelse fra når det skjedde? hva slags psu? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Sikker på det ikke er ekstra strømkontakt på kortet? Eneste gangene jeg har opplevet at en maskin ikke vil boote p.g.a skjermkort, er når man har glemt å koble til den ekstra strømkabelen til skjermkortet. Lenke til kommentar
tarja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Det er en kammerat sin pc, han kjøpte den da coop hadde et tilbud på pc.Har resettet cmos men ingen hell. Det er ikke noen ekstra strøm kontakter på kortet. Når kortet står i, slår pcen seg på, men den vill ikke starte opp og det kommer ingen signaler til skjermen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Prøv med en ny psu om du ahr en til overs, har opplevd at den har røket uten forvarsel før, og svar på innlegget mitt om du kan. Pleier å være en grunn til at ting skjer Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har selv en sånn PC og vi har byttet skjermkortet 3 ganger nå. Vi sendte PC'n til COOP og fikk den tilbake etter ca 1 uke. Hos oss bootet den med skjermkort, men det oppsto mange artifacts og var ubrukelig. Lenke til kommentar
tarja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Kammeraten min viste ikke hva som hadde skjed fordi det var så mange som hadde lånt pcen hans + at han har null peiling på data. Har prøvd med ny psu men akuratt lik. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 hva skjer når du skal starte den med skjermkortet i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå