ponnihest Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Jeg er pa ferie i et varmt land, og den oransje gummiknappen pa joysticken har i den anledning falt av Det er irriterende men far den ikke pa plass. Dritt a levere den til service for et sa lite problem, men kan godt tenke meg a gjore det. Jeg har ogsa hatt den pa rep for linsedekselknappen, den var for folsom. Det er enna folsomt, og joysticken er litt tregere enn da jeg leverte den inn. Er jeg kravstor om jeg vil ha alt dette skikkelig? Den er litt over et halvt ar, jeg har eid den i et par maneder. Lenke til kommentar
siberiantiger Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Jeg er pa ferie i et varmt land, og den oransje gummiknappen pa joysticken har i den anledning falt av Det er irriterende men far den ikke pa plass. Dritt a levere den til service for et sa lite problem, men kan godt tenke meg a gjore det. Jeg har ogsa hatt den pa rep for linsedekselknappen, den var for folsom. Det er enna folsomt, og joysticken er litt tregere enn da jeg leverte den inn. Er jeg kravstor om jeg vil ha alt dette skikkelig? Den er litt over et halvt ar, jeg har eid den i et par maneder. 6465179[/snapback] Hva opplever du som for følsomt på linssedeksel knappen? Jeg har selv en W800i og det er lite som skal til før den smekker over.. Joystikken er vel i utgangspunktet ikke så perfekt så det kan hende at mnår den er ny så virker den tregere.. men jeg må nesten kjenne forskjellen før jeg kan uttale meg om dette.. jeg ville ha tatt kontakt med ditt nærmeste mobil service verksted og hørt med de om dette er slik det skal være.. evt. få prøve en tilsvarende telefon for å sammenligne.. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hei! Jeg er pa ferie i et varmt land, og den oransje gummiknappen pa joysticken har i den anledning falt av Det er irriterende men far den ikke pa plass. Dritt a levere den til service for et sa lite problem, men kan godt tenke meg a gjore det. Jeg har ogsa hatt den pa rep for linsedekselknappen, den var for folsom. Det er enna folsomt, og joysticken er litt tregere enn da jeg leverte den inn. Er jeg kravstor om jeg vil ha alt dette skikkelig? Den er litt over et halvt ar, jeg har eid den i et par maneder. 6465179[/snapback] Hva opplever du som for følsomt på linssedeksel knappen? Jeg har selv en W800i og det er lite som skal til før den smekker over.. Joystikken er vel i utgangspunktet ikke så perfekt så det kan hende at mnår den er ny så virker den tregere.. 6465952[/snapback] Hei! Nå er det ikke fullt så følsomt lenger, men før jeg hadde den på service kunne jeg bare være borti den avlange skyveknappen med pekefingeren, ikke skyve den. Kameraet var på til en hver tid. Nå hender det at jeg finner mobilen med kameraet på, men det er i det store og hele normalt. Tror det gjelder når noe kommer borti selve dekselet Angående joysticken vet jeg hvor god (perfekt) min var før, og hvor "dårlig" den er nå Den er jo ikke dårlig da, men den slarker litt! Sitter joysticken fast i telefonen eller i dekselet, mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå