TST Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Age of Pirates: Caribbean Tales går for å være den sprituelle etterfølgeren til Sea Dogs. Nå har Atari sikret seg rettighetene for europeisk utgivelse til høsten. Les mer Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Gleder meg til dette, spilte masse Sea Dogs. Utrolig artig å fyre av en bredside mot ett annet skip og se det eksplodere og synke ned under bølgene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Woah, enda et piratspill på vei! Gleder meg virkelig til Captain Blood, og hvis dette er fra samme utvikler, har vi jo ingen ting å frykte. Jeg digget PotC, så dette blir garantert en festlig opplevelse. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg skal nok gi det et forsøk med å prøve demoversjonen. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Og for å ikkje nemne Pirates of the Burning Sea (<- Yep, ein link.) Her er god og samanfatta informasjon om spelet. Endret 10. juli 2006 av Brighto Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Fy søren, dette blir gøy. Jeg elsket Pirates of The Carribbean! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Wow, trodde jeg var den eneste som elsket det spillet, jeg. Mens alle andre bare hev det fra seg på grunn av den noe snåle kontrollen og det "kjedelige" gameplay'et, hadde jeg mange titalls utrolig gøyale timer med dette spillet. Veldig artig å gjøre alt det spillet kunne tilby (sjøkrig, utforsking av øyer til fots, handel, osv). Lenke til kommentar
kosh Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Sea Dogs var bra, men ønsker litt mer historie å forholde meg til... Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Wow, trodde jeg var den eneste som elsket det spillet, jeg. Mens alle andre bare hev det fra seg på grunn av den noe snåle kontrollen og det "kjedelige" gameplay'et, hadde jeg mange titalls utrolig gøyale timer med dette spillet. Veldig artig å gjøre alt det spillet kunne tilby (sjøkrig, utforsking av øyer til fots, handel, osv). 6473301[/snapback] Trodde det samme som deg, alle andre ser ut til å hate spillet. Tror jeg har rundet det ihvertfall tre ganger! Eneste jeg savnet var litt mer frihet, noe jeg tror vi vil få i AoP: CT. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 mmm. enig med kommentarene her PotC var og vil forbli en perle! elsket® det spillet håper dette blir minst like bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg