Gå til innhold

fælt? kritikk layout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den så ganske ren og fin ut, men det var et par ting jeg stusset litt på.

Logoen passer ikke inn på siden.

Menyen så også litt merkelig ut, uten at jeg kan forklare halt hva som er galt. Den ligger kanskje litt langt nede og har litt spesielt fargevalg.

Og så var det litt rart med forskjellige "bokser" med tekst på side, iom at de var plassert ved siden av hverandre. Det passer bedre om det går nedover synes jeg.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

Se her ja! Her har du vært kreativ.

Jeg liker de rette formene, og det pixel-perfekte designet ditt. Dette kan du. Og med det fotografiske innspillet i header-området spriter opp resten av siden, som har en fin montom look med tre-farget fargepalett. Hva heter pixelfonten i overskriften? Jeg liker menyen også, med litt boksete layout som kompanserer for den runde følelsen i fotografiet.

Hva er planer for resten av siden, en slags community-ajax-web2.0-brukervennlig-sosial-tjeneste?

Gleder meg til å se framskritt.

Lenke til kommentar
Se her ja! Her har du vært kreativ.

Jeg liker de rette formene, og det pixel-perfekte designet ditt. Dette kan du. Og med det fotografiske innspillet i header-området spriter opp resten av siden, som har en fin montom look med tre-farget fargepalett. Hva heter pixelfonten i overskriften? Jeg liker menyen også, med litt boksete layout som kompanserer for den runde følelsen i fotografiet.

Hva er planer for resten av siden, en slags community-ajax-web2.0-brukervennlig-sosial-tjeneste?

Gleder meg til å se framskritt.

6467969[/snapback]

Aner jeg et hav av sarkasme? :p

Arial ftw!

Endret av skromt
Lenke til kommentar

Ingenting, han spurte hva jeg brukte som font i fronten.

Mulig det er fixyd et eller annet. Men med andre ord, det er boss?

Bruker png til vanlig, nå ble det gif!

Sett greatest presidental speaches på tonight show? hehe...

Endret av skromt
Lenke til kommentar

Nja, ganske fælt i grunn. Om du skal ha ei midstilt side så synes jeg ikke det er spesielt pent med en meny ut til en av sidene sånn. Plasser heller menyen horisontalt under banneren, som for øvrig ikke er spesielt pen den heller. Bildet er kjedelig og den gråfargen tåler jeg bare ikke. Jeg har sett folk som klarer å bruke helt grå toner, ofte sammen med farger, men jeg får det ikke til sjøl. Det er ikke det letteste å begi seg ut på spør du meg. Det er heller ikke spesielt pent med gradients i bakgrunnen slik du har gjort det her. Jeg er ikke spesielt dyktig sjøl (bare se på sida mi, jeg har masse igjen å lære), men herregud, sånt gjorde jeg for ti år sida og det var stygt den gangen óg. ;) Er planen at alle fontene skal være bold når du faktisk lager sida?

Ellers er det vanskelig å kommentere på en photoshop mockup av ei side. Det er mye som vil være forskjellig, både til det bedre eller til det verre, når du setter deg ned og skal kode sida med html/css.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...