bnezofil Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg lurer på en ting. Mister man garantien om man legger inn iTunes på Motorola-telefonene? Holder på å kjøpe en, men lurer litt på dette. Hadde jo vært greit å kunne bruke iTunes... Lenke til kommentar
m3 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg tror ingen her inne kan gi deg 100% sikker svar, med mindre de jobber i Motrorola. Så jeg foreslår at du spør Motrorla får å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Takk for svar! Sender til Motorola da..! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Legge inn iTunes? Hvordan har du tenkt til å få til det da? Så vidt jeg veit er det bare ROKR E1 som har software for å kunne bruke iTunes.. Og det er jo for å kjøpe musikk med mobilen man har iTunes på den. Hvordan telefon har du? Endret 21. juli 2006 av >Jonas< Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har en SLVR L7... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Mulig eg er heilt på jordet, men kvifor skulle du miste garantien for å installere eit program på ein mobiltelefon? Lenke til kommentar
9khil Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 kan godt hende at man mister garantien.. folk er latterlige når det gjelder sånt.. jeg har innstalert iTunes på min SLVR.. hvis noe skal skje, så gjennoppretter jeg originalfilene bare og sendern på service..tror ikke Motorola bryr seg uansett.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 nå vil du ha reklamsjonsretten i behold uansett. Så lenge softwaren ikke er skyld i feilene du opplever så kan de ikke nekte å utbedre. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 så sant, så sant. Men jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å styre med det, siden jeg ikke har headset til den heller.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hmmmz.. Jeg installerte iTunes på min V3r nå.. det funket dårlig.. Står bare "programfeil".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå