Gå til innhold

PCutstyr.no veldig treige?


Anbefalte innlegg

Når jeg kjøper ting på nettet å handler jeg selfølgelig hos den billigste forhandleren, flere ganger har detta vært pcutstyr.no

 

Men jeg opplever at de er forferdelig treige.

Om jeg bestiller en vare på Mandag, står den under "Ny Ordre" hele mandagen, så tirsdag og onsdag står den under "Til Plukking", så blir den sendt på torsdag...

 

For å så ta et annet eksempel, bestilte en gang mere RAM på Komplett.no, bestilte de før jobb på en Torsdag (Torsdag morgen altså), da jeg kom hjem fredag lå den i postkassa....

 

Bare jeg som er veldgi uheldig med pcutstyr.no og heldig med komplett.no, eller er de generelt veldig treige??

 

Fortsetter det slikk så slutter jeg å handle der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja de er veeeeeeldig trege. Bestilte noe de hadde over hundre stk. inne på lager av og det tok over en uke før de fikk sendt det..

 

Ironisk nok fikk jeg en lapp med om at jeg skulle si ifra på diskusjon.no/ hw.no om jeg var fornøyd med dem. Nei det var jeg ikke dessverre, og de har heller ikke forbedret sin leveringstid.

 

Min forrige bestilling der i 2002 tok vel ca. 4 uker å få selv om de hadde det på lager.

 

Nei, de anbefales IKKE å handle av hvis man må ha delene raskt.

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt litt uheldig opplevelse med PCutstyr.

Bestilte for en tid tilbake 2 kabinett pluss litt utenom.

Ringte på forhånd å fikk bekreftt at alt var på lager og ville bli sendt den dagen jeg bestilte.

Dagene gikk å ingen hentelapp, det gikk neste 3 uker før varen ankom.

Så du er ikke alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...