Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 mnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 OMG Noen har tatt/stjelt Eèn vår ! Den skyldige må melde seg med en gang, ellers blir saken politianmeld. Edit: Eller kanskje vi har mistet den selv ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 :!: Trur eg såg ein E vandre rundt ja Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Skal snuse opp Een ved hjelp av E-snusern "Simply named E" http://www.e-michael.jp/gallery/Dachs-gold2.jpg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Теперь это, кажется, работает намного лучше Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Skal snuse opp Een ved hjelp av E-snusern "Simply named E" http://www.e-michael.jp/gallery/Dachs-gold2.jpg 6465229[/snapback] :!: Den var god... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Jøsses ! Flink bikkja, det må jeg si.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 test for å se hvordan linken til posten ser ut Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvorfor må vi opprette en ny tråd hver gang vi skal teste noe? og hvorfor stenge andre tråder hele tiden? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hvorfor må vi opprette en ny tråd hver gang vi skal teste noe? og hvorfor stenge andre tråder hele tiden? 6468069[/snapback] Når trådstarteren er ferdig med sin testing kommer gribbene ut av hulene sine og overtar tråden Blir bare spamming til slutt, som regel.. mvh jarmo Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er jeg en gribb nå? TEST TEST TEST. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Er jeg en gribb nå? TEST TEST TEST. 6468304[/snapback] Jepp ! Tråden stenges og brukeren får en klapp på skulderen for å ha bekreftet min teori riktig.. mvh jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg