DataFMT Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Noen som vet hva grunnen til at et trådløst nettverks signal blir bare dårligere og dårligere til det frakobler? Topp signal når jeg kobler til. Blir bare dårligere og dårligere. Har en zyxel 335 wt og intel 2200 BG kort. Har prøvd med et MSI kort. Samme der. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har opplevd noe lignende når en nesten er utenfor rekkevidde. Først når en kobler til ser det ikke så verst ut, men etter noen sekunder går signalet ned og en detter av. Har du prøvd å stille deg litt nermere?. Dersom en står nert routeren og dette skjer (med fere forskjellige pcer/kort) er det vel sannsynlig at det er noe galt med routeren. Du kan jo også forsøke og laste inn nyeste firmware. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Ja, dette skjer uansett hvilken distanse jeg er fra routeren. Umulig å sende store filer over 3 GB for eksempel. Hastigheten er heller ikke så mye å skryte av. Jeg har Channel ID 12 (2467 MHz) Jeg har prøvd kanal 6 også. RTS/CTS Threshold 2432 Fragmentation Threshold 2432 Kryptering: WPA-PSK Preamble: long 802.11 Mode: mixed. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg tok kontakt med kundeservice hos zyxel. De sendte meg nyere firmware. Får prøve den når jeg får litt bedre tid og rapportere tilbake med resultatene. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Det hjalp å oppdatere firmwaren! Nå er den meget stabil. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 He he, bra det da. Irriterende at de ikke kan lage ferdig produkter før de slipper det på markedet. Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 de intel pro 2200 kortene er jo heller ikke helt bra, så du burde nok lagt inn nyeste driver til det kortet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 de intel pro 2200 kortene er jo heller ikke helt bra, så du burde nok lagt inn nyeste driver til det kortet. 6482770[/snapback] Hei logindude, har du studert i Steinkjer og heter Asgeir? Ja, jeg har de nyeste driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå