Footy Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Den forrige tråden min ble stengt da jeg av en eller annen merkelig grunn klarte å poste den helt feil.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=598466 ja, "paya" blir som gåen, kaputt, not working Mr. Burns, alt det er sjekka, den ble tvunget til å kjøre i PIO fordi den ikke var frisk. Men han som har sjekka det har mye peiling, så jeg er 100% på at den var ødelagt ch33p0x: ja det er USB 2, les litt lengre opp i tråden så ser du hvorfor jeg er sikker. oysfaerg: Unnskyld Endret 10. juli 2006 av Footy Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 prøvd med en annen usb2.0 enhet i usbporten? da får du iallefall vite om det er porten eller disken Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 jeg burde kanskje spesifisert, hadde du lest tråden hadde du sett at problemet er lokalisert Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 trodde du fortsatt sleit siden du lagde en ny post =) men men Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 hehe, nei, den forrige ble stengt, så jeg hadde ikke mulighet å svare de som hadde svart. Men takk som bryr seg Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Så at du hadde 31MB/s på maxtor onetouch (er samme som ~248Mbit/s). Det betyr at det ER USB.2.0 Highspeed uansett hva slags ballong beskjed du får sier. USB 2.0 Highspeed skal teoretisk gi max 40MB/s med div disker men i praksis ligger det på rundt 30MB/s med flash drives og eksterne 2.0 harddisker. USB 1.1 Fullspeed er nemlig max 12Mbit/s -Kun 1.5MB/s . Så med den benchmarken er det umulig med noe annet enn at onetouch går med high speed 2.0 . Sikker bare noe kluss i drivere/registry som gjør at du får den beskjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå