ostehøvel Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hei! Skal kjøpe meg nytt kabinett fra microplex.no , Det jeg er ute etter er: -Stilrent Design -God kjøling -Støydempende -Kvalitet! -Pris: Rundt 1500 KR Har sett på dette og det er vel det som frister mest : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...SCAND&mcat=c432 Noen anbefalinger? Helst fra noen som har erfaringer med slike kabinetter. Skal også kjøpe Strømforsyning, har lys på ha en med avtagbare kontakter med strømpe runt ledningene. Takker for svar Endret 10. juli 2006 av hans33 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 akkurat det kabinettet jeg liker oxo bare i svart https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=598595 ta en titt her. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg ville kjøpt Lian Li PC7ASCAND jeg ville også kjøpt ett sett med Lian Li kabinetthjul Mvh Erling Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Da har jeg valgt å kjøpe Lian Li PC6070ASCAND Men jeg trenger også en strømforsyning på minst 400 W Må ha kabelstrømper! Noen forslag ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 mist 500W, den er ferdig sleevet og _veldig_ stille- Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Lian Li kabinett og mist strøforsyning, kan det bli bedre? Har det Lian Li kabinettet og mist strømforsyningen. Mist psuen er stille, lekker og sleevet. Lian Li kabinettet er det beste kabinettet eg har hatt. Det er pent, gode løysningar, og det er lett å montere i. Stille mist vifter, og støydempende matter. Kvalitet. Men det viser lett fingeravtrykk/fettmerker. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Vel da er mist og lian li på vei til meg Bestilte også et pepsi kjøleskap.. måtte bare ha det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Vel da er mist og lian li på vei til meg Bestilte også et pepsi kjøleskap.. måtte bare ha det 6466181[/snapback] Nice, gratis med konge PSU og kabinet da Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Takk! Gleder meg til å pakke det ut Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Får bare gratulere jeg og, blir sikkert veldig pent dette Men må inrømme at det kabinettet som hans33 kjøpte er ett av de eneste kabinettene fra Lian-Li som faktisk har et utroligt pent utseende. Resten er for firkantige, og standard.. men det er min mening da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå