olevin Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ja. Er det noen som vet om noen som fjerner operatørsperre for Sony Ericsson w810i i Sarpsborg-/Fredrikstad-området? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ring Operatøren din og sei at du vil ha fjerna operatørlåsen på telefonen din. Lenke til kommentar
olevin Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Ring Operatøren din og sei at du vil ha fjerna operatørlåsen på telefonen din. 6472684[/snapback] Godtar de det da? Jeg bestilte med Telenor Fri120-abonnement, men dette har jeg allerede sagt opp. Leste ett sted på nettsidene deres at de tar 600 kroner for å fjerne operatørlåsen før bindingstid er ute. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ring Operatøren din og sei at du vil ha fjerna operatørlåsen på telefonen din. 6472684[/snapback] Godtar de det da? Jeg bestilte med Telenor Fri120-abonnement, men dette har jeg allerede sagt opp. Leste ett sted på nettsidene deres at de tar 600 kroner for å fjerne operatørlåsen før bindingstid er ute. 6523461[/snapback] Så sant du har betalt deg ut av bindingstiden på abonnementet kan du få åpnet operatørlåsen uten å betale noe for det. Dette fordi du ikke skal ha 2 "bindinger" Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg kan anbefale deg en i oslo som driver med dette, send han telfonen og han returnerer den dagen etterpå har selv låst opp en k750 hos han, virkelig trivelig fyr send mg en PM hvis du vil ha tlf nummeret hans. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er det Telenor så er det bare å ringe dem og få koden. Jeg gjorde det på tirsdag og fikk koden tilsendt på sms i går. Men nå har jeg fortsatt ab. jeg bandt tlf med da. Lenke til kommentar
olevin Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Takk for svar. Jeg skal prøve å kontakte Telenor, ellers har jeg en kamerat som driver og ser på saken. Lenke til kommentar
olevin Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Fikk svar fra Telenor i dag at det vil koste 600,- kroner å få utlevert koden. Er det forskjell på 'tjenesteleverandørlåskode' som Telenor kalte det i mailen til meg og operatørlås? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 jøss.. hva slags grunn hadde du sa du da? jeg sa bare at jeg sku på ferie i utlandet og om jeg kunne få låse opp telefonen så jeg kunne bruke et annet simkort i den på ferie jeg.. Og det fikset de med engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå