Steinar2k Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Jeg har en Nokia N70 og en HP laptop med bluetoothmodul innebygget. Jeg har lyst å få 3G på laptopen vha av mobilen. Trenger jeg å ha en kabel eller kan jeg gå via bluetooth? Hvis jeg trenger kabel, hvilken trenger jeg? Er det noen som har en guide til hvordan jeg setter dette opp? S2k Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har du installert PC suite? Med denne programvaren skal du ha alt du trenger for å komme deg på nett etter at du har parret telefonen og PCen. Lenke til kommentar
Penetrator Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har du installert PC suite? Med denne programvaren skal du ha alt du trenger for å komme deg på nett etter at du har parret telefonen og PCen. 6464529[/snapback] Ok, jeg har samme ønske, noen som har gjort seg nyttige erfaringer her, feks med N70 og laptop? gode features etc.. Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Har installert PC suite. er på vei til å få satt det opp nå! Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå