oivind_skar Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Starten for Land Rover Freelander var ikke den beste i 1997. Men nå er trolig Freelander i de beste hender. Les mer Lenke til kommentar
Bardus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kan ikke si meg enig i at nye Freelander føles mer naturlig å sammenligne med de nevnte modeller og at BMW skal være flottere/bedre. Jeg synes nye Freelander er en langt mer attraktiv bil enn X3 og at Land Rover har et naturlig fortrinn innenfor denne sjangeren, selv om terrengegenskapene som regel kun er for syns skyld på disse bilene. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) håper det er med holdbare motorer en i eldre Freelandere da, hvor bytte av motor og topp har vært ganske vanlig ville nok valgt freelander foran BMW værtfall... Endret 23. juli 2006 av *martin* Lenke til kommentar
kverrulantus Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ingen tvil om at X3 er en bra bil, men Freelander går foran for min del. Større bil, dessuten bedre terrengegenskper. *martin* - terrengegenskapene er ikke for syns skyld, terrengutseendet er for syns skyld. terreng egenskapene finnes ikke - hvertfall ikke på X3 Bytraktor Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Veldig spennende bil ja. BTW: Jeg har vært på fabrikken til Land Rover. Der var det biler der. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ingen tvil om at X3 er en bra bil, men Freelander går foran for min del. Større bil, dessuten bedre terrengegenskper.*martin* - terrengegenskapene er ikke for syns skyld, terrengutseendet er for syns skyld. terreng egenskapene finnes ikke - hvertfall ikke på X3 Bytraktor 6592135[/snapback] hva har jeg sagt om terrengegenskaper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg