faaeri Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Canon S3 IS er oppfølgeren til den svært vel motatte S2 IS som kom for et år siden. Kan Canon følge opp suksessen? Er endringene store nok til at det er verdt å oppgradere? Les mer Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Denne forbedringen i skarphet, særlig i hjørnet var overraskende å gledelig. Disse egenskapene er ufroandret. (Bare rediger bort dette innlegget når det er ordnet:D ) Ord-delings-tullet til Canon førte til at jeg fikk flaxlodd fra en avis som skriver om orddelinger=) (Selv utløser osv) Fin test! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ord-delings-tullet til Canon førte til at jeg fikk flaxlodd fra en avis som skriver om orddelinger=) (Selv utløser osv) Jøssda, hvilken avis er det snakk om? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Siden vi først snakker om skrivefeil (jeg vet du nevnte at du selv hadde skrivefeil, men jeg kunne ikke unngå å legge merke til denne): "er at Canon ennå ikke har lært å skrive Norsk". Korrekt vil være norsk med liten bokstav. Ble ikke så imponert over ISO 800-bildene. Var meget kornete, men siden det er et kompaktkamere er det ikke annet å forvente. Ellers så det ut til å være et godt kamera. Når jeg leste testen vurderte jeg å bytte ut 350D-en med dette kameraet. Men det er egentlig ikke et slikt kamera jeg vil ha. En god og gjennomgående test som vanlig. Synes dere var litt kjip med karakterene på noen punkter, men det er hva jeg synes. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ord-delings-tullet til Canon førte til at jeg fikk flaxlodd fra en avis som skriver om orddelinger=) (Selv utløser osv) Jøssda, hvilken avis er det snakk om? 6469609[/snapback] Hehe, en avis for 7 kommuner her på Søre Sunnmøre. Regionavisa. Lenke til kommentar
EagleNest Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har kjøpt meg dette kameraet nå, gleder meg! Hvilket ekstra utstyr er best til dette kameraet? Jeg tenker på, objekt, minnebrikke, stativ, kameraveske eller lignende jeg ikke har tenkt på. Vil i alle fall ha en 2 gigabyte minnebrikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg