janarehansen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei. Har brukt DVDspilleren på maskina til å se film på. Etter å ha sett fem filmer så ble spilleren låst til sone 1 (den femte filmen var en amerikansk import). Det jeg lurer på om det finnes noe programvare (gratis), som låser opp denne innstillingen. Har hørt om programvare som heter AnyDVD, men denne kosta flesk. Jeg bruker PowerDVD og DVDspilleren/brenneren er av type AOpen. Jan. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 da er du egentlig i trøbbel, gi meg modellnummer så skal jeg se. antar den er til pc. Normalt bruker man en hacka firmware som gjør den regionfri før man gjør dette. Får håpe det finnes en patch som ordner opp i det Lenke til kommentar
janarehansen Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hei. Takk for svar :-) Modellnumeret er: AOPEN DUW1616/ARR 1020 Ellers en Dell 4100, 2,8 GHz, 1 gb RAM, Geforce MSI 6600GT (overklokka 8 %) Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Prøv å oppdatere firmwaren på spilleren. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jeg bruker et program som heter DVD Region-CSS Free, det er kun software, ikke noe firmware greier som gjør at jeg kan se dvd-er fra alle soner. last ned trail og test. http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 heeeh får du det ikke til se på dvdgenie, men jeg tviler. Tror uansett at du har godt av en ny brenner. Se på en skikkelig brenner neste gang fra benq eller nec =) (sjekk cdfreaks for hva custum firmware kan tilby, regionfree bla) Lenke til kommentar
janarehansen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 AnyDVD og CSS Free fungerer det, men koster flesk etter 30 dager. Tenkte kanskje det finnes noe lignende som er freeware. Jan Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 sett på dvdgenie? men er usikker på om det bare er for software. finnes en hw sperre i brenneren også Lenke til kommentar
janarehansen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 DVDGenie funker bare på spillere som ikke er låst. Tenkte jeg skulle flashe firmwaren, men det finnes visstnok ikke noen til AOPEN DUW1616 ennå. Det ble foreslått andre firmware, men disse var visstnok ustabile. Må nok ut på ymse P2P og jakte på cracka versjoner av kjøpeprogram..... Jan. Lenke til kommentar
janarehansen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Forøvrig - finnes det noe software for å resete counteren? Det vil si ikke gjøre om driven til RPC-1, men "lure" maskina til å tro at den har 5 forsøk igjen hver gang man restarter maskina? Jan Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) kjente merker blir oftere hacket og har en del flere alternativer. så etter det men fant det ikke. firmware får du f.eks. her http://download.aopen.com.tw/default.aspx Aner ikek hvilken du har atm så det er litt vanskelig å si om det er noen nyere Endret 11. juli 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 AnyDVD og CSS Free fungerer det, men koster flesk etter 30 dager. Tenkte kanskje det finnes noe lignende som er freeware. Jan 6470705[/snapback] DVD43 = Freeware-versjonen av AnyDVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå