Schnugaf Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Tenkte jeg skulle legge ut den morsomme kjede historien min. :!: LÆREREN! Det var en mandags morning vi skulle på skolen. Denne skole dagen var spesiell, i dag skulle vi alle lage hukjet-kaker til de sultende miserablè folkene på idrettslinjen. Jeg ville aldri kalt dem folk. Da læreren kom in i klasserommet hoppet lars den modige ned de ikke helt så greie trappene. Lars måtte på sykehus etter att læreren såg benet i handen som datt ut. Læreren var forbauset da julius hoppet foran sykebilen mens den kjørte. Jeg tenkte at det var like grett, nå slapp sykebilen å kjøre to ganger. Det var en hyggelig dag,helt til læreren sa "prøve" Alle sports-freekene sprang opp til 6.etasje der de hoppet ut vinduet med fallskjerm i forhåpning om att de skulle brekke et ben. Men sånn ble det ikke. Mitt i matteprøven kom det en Kuk in i klasse rommet, Kuken snakket flytende franks også gikk den ut igjen. Læreren bestemte seg for å henge seg. Han tenkte det var like greit. Da han ikke mistet pusten, lo alle barna og kuttet av ham armene og diverse med kulepenn. læreren ble hengene der resten av året uten håret og diverse organer. snipp snapp snute så var denne sadistiske historien ute! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 hva i huleste var morsomt? og hvor kommer dette fra? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er du full? Denne historien ga ikke meninge i det hele tatt. IBTL Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Typisk idrettslinja :/ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Wow. Lavmål. Dette ser ur som noe en 2. klassing kunne skrevet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Threaden stenges. Se sticky ovenfor for begrunnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg