Chusan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 lurer på om det er muligt å kjøre 2 skjermer når man kjøre 2 skjermkort i SLI ? noen her som har prøvd det/hatt noe problemer med det ? Lenke til kommentar
smy Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 trodde sli støtte kunne 1 skjerm Lenke til kommentar
Chusan Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Så det er ikke muligt å kjøre 2 skjermer når jeg kjøre SLI ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 SLI er mulig med opp til 2 skjermer uten ekstrautstyr via normale metoder (akkurat som du bare brukte èt kort). Mer enn 2 skjermer krever at du har noe som fordeler signalet. Matrox hadde en slik dings som kunne splitte signalet fra 2 skjermerog levere det videre til 3 skjermer, men det er litt begrenset i hva oppløsning du kan kjøre, og det støtter bare analogt hittil. -Stigma Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Stigma: Kilde? Så vidt jeg vet støtter SLI bare et enkelt output og for å bruke flere skjermer må kortene settes i independent mode og de vil kun rendre for hver sine outputs, altså ikke SLI. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) såklart kan man bruke 2 skjermer ved bruk av SLI? Ser da ingen grunn til at det ikke skal gå ann. Er selvfølgelig ikke 100% sikker på det, men ganske nært. F.eks, hvorfor har sli kort 2 skjermutganger hvis man ikke kan bruke 2 skjermer? sikter til de kortene med 2-i-1 kort. Og igjen, hvorfor gå tilbake et steg? Edit: men igjen, hvis man skal buke 3-4 skjermer med et sli oppsett (2 skjermkort), så vil man ikke kunne kjøre de i SLI modus. Endret 10. juli 2006 av MallRaT Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Kilder folkens, kilder! 100% av de plassene jeg har sett dette temaet blitt nevnt blir det sagt at SLI bare støtter ett output i SLI-mode. http://www.slizone.com/page/slizone_faq.html#s7 Endret 10. juli 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er lett å rote litt her.... SLI støtter kun en skjerm når SLI-modus er aktiver. Kortene kan kjøre SLI enten på den primære porten, den sekundære eller på TV-ut porten. Slår du derimot av SLI modus kan du ha flere skjermer, og de siste driverene trenger ikke å reboote hver gang SLI modus aktiveres og deaktiveres heller Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 [GDI]Raptor skrev: Er lett å rote litt her.... SLI støtter kun en skjerm når SLI-modus er aktiver. Kortene kan kjøre SLI enten på den primære porten, den sekundære eller på TV-ut porten. Slår du derimot av SLI modus kan du ha flere skjermer, og de siste driverene trenger ikke å reboote hver gang SLI modus aktiveres og deaktiveres heller 6465080[/snapback] Det han sa. Kjører SLI selv - og kan i driveren velge mellom "multi GPU" ELLER "multi Screen " . Når jeg kjører 2 skjerm får jeg altså IKKE SLI effekt hvis jeg spiller . Nvidia har imidlertid sagt at de vil gi ut en driver hvor man kan ha både SLI og 2 skjerm , men den er ikke ferdig enå . Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) rogersj skrev: Nvidia har imidlertid sagt at de vil gi ut en driver hvor man kan ha både SLI og 2 skjerm , men den er ikke ferdig enå . 6465166[/snapback] Nei, det kommer ikke. Det er en begrensning i hardware som gjør at du med dagens generasjon ikke kan få SLI på to skjermer samtidig. Edit: Quote-feil Endret 10. juli 2006 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
Chusan Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Så det vil si at det er UMULIGT å kjøre 2 skjermer når SLI er aktivert ? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Chu-s4n skrev: Så det vil si at det er UMULIGT å kjøre 2 skjermer når SLI er aktivert ? 6466843[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Chu-s4n skrev: Så det vil si at det er UMULIGT å kjøre 2 skjermer når SLI er aktivert ? 6466843[/snapback] Riktig, og samme gjelder Crossfire men det er bare å deaktivere SLI modusen, så få du multi-skjerm.... Og deaktiveringen av SLI er like enkel som deaktiveringen av Crossfire, ikke noe reboot lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå