Chalciporuspiperatus Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg multitasker imellom Opera, Azureus, MSN, Oblivion, WoW, Half-Life 2, og Battlefield 2. I wish. Neida, det går nok i iTunes og MSN, og et spill en gang blant Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Sitter å venter på at den nye mobilen skal komme i posten Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Sitter på ventrilo, msn, iTunes. Ser på TV. Mekker litt i Photoshop. Surfer med en hand. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg driver som regel med Flash, jeg. Elsker å animere ting og å lage ting selv, men mye av gleden forsvinner når denne sugne pc-en gjør at de mest detaljerte scenene går dritsakte.. :ohno: Ellers så er jeg på msn, hører ikke så mye musikk, er en del på newgrounds og noen community-sider. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg multitasker imellom Opera, Azureus, MSN, Oblivion, WoW, Half-Life 2, og Battlefield 2. I wish. Neida, det går nok i iTunes og MSN, og et spill en gang blant 6464700[/snapback] :o Jeg switcher mellom Firefox, BitComet, MSN, MediaMonkey og Counter-Strike vanligvis. Er det så uvanlig da? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det som de fleste andre gjør: Hører på musikk, andre nettsteder, Msn.. av og til onanerer jeg til Babe tråden Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Musikk er en fin ting samtidig msn, og spiller endel.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Streiker, spiser frokost og hører på musikk (går ut ifra spørsmålet gjalt AKKURAT NÅ!) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Et par minutter i ny og ne for å slå ihjæl dautid mellom alt annet fjas. Gjerne røykepauser, veldig ofte røykepauser. Jeg bruker data utelukkende til webdesign, gaming og musikk - så det er som oftest det jeg gjør. Innimellom litt full forann skjermen og, men da styrer jeg unna forum! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er på jobb, så da blir det forum, msn, sjekker ut musikk på myspace og later som jeg jobber når det stikker innom noen... Stikker innom forumet på fritiden også, dog ikke like intenst. Så jeg tjener penger på dette her, ikke det at lønna er noe å skryte av. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Akkurat nå sitter jeg og lager annonser for hardwares lanseringsguide. Det er vel litt utenom det vanlige... Ellers pleier jeg bare å jobbe med prisguiden, lage litt flash, sortere filer på maskinen og spille Nintendo DS mens jeg sitter foran pc-en for tiden. Hender jeg duller litt med Yoshi-kosedyret mitt også. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Tjener penger. 6464894[/snapback] Heldiggrisen. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Oppdaterer mine innlegg ofte! Hører på musikk, sjekker nettsider etc. Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 musikk, div forum og msn... hender det blir en svipptur på irc også. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Tjener penger. 6464894[/snapback] Får du penger for å surre rundt her? ----- Jeg hører på musikk, lager musikk, kjatter på MSN, leser nettaviser, surfer på andre sider und so weiter. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Mitt arbeid mens jeg er på hw forumet: -diskutere på forumet -Holde på i photoshop -Lage webside -Jobbe med 3d -Høre på musikk -Snakke på msn -Spille -tidsfordriv -spiser -surfer -leser nyheter -ser på TV (tvkoo/tvnoo) det er det jeg gjør mest Endret 10. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg pleier å spise litt, MSN og besøke div. sider. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg er på forumet fra klokka 8.00 til 16.00 fra mandag til fredag.Grunn? Jeg er på jobb fra 8.00 til 16.00 fra mandag til fredag. Det er så lite å gjøre her at jeg tror jeg kreperer av kjedsomhet, og da er det digg å ha et forum man kan lese og skrive på. 6464604[/snapback] Og hva jobber du som? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 surfer på alle di rare sidnene jeg ikke kan linke til her spammer so , poster "litt" i andre kategorier . hører på musikk , ser film/tv serier som dama ikke gider og så . laster ned masse rart , finner på rare data prjsekter , som og plutselig ville sette opp privat wow server , eller lage etterannet annet rart med data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå