Zeppeluna Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Bilder som er postet av andre på forumet (for eksempel picture-war) vil ofte ikke vises. Jeg kan kun se et fåtall, mens alle de andre bare vises som en *bildesomikkevirker-firkant* hvor det står 'userposted image'. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg får det samme, kan jo være pga at de ikke er tilgjengelige lenger =) Lenke til kommentar
berxter Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvis dere bruker IE, pleide dette å være et symptom på sprengfull cache; Tools->Internet Options-> Delete Cookies; Delete Files; Clear History. Evt laste ned og kjøre ccleaner (google). Bernt K Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Tools-Prefferences-Network. Så sjekker du ut "Enable referrer logging" Prøv å skru denne av/på. Jeg snakker såklart om Opera. Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Bruker FireFox og har gjort om de referrer-greiene til 0 (av default 2). Har også brukt CCleaner lenge, men funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå