Gå til innhold

The Car Show on HW.no

Bryfjes

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært bruker av HW.no serlig lenge, men jeg har fått med meg at folk er opptatt av Fly/hellekopter, Paintball, Softgunn, Soldater, Utryknings kjøretøy osv.

men det er en Post som mangler på dette forummet og jeg tenkte jeg skulle ta initative til og starte den.

Denne posten er ikke kjønnsdiskriminerende :p så her skal både Gutter og Jenter, Damer og Menn vise framm sinn Drøme Bil og kansje begrunne hvorfor han eller henne har lyst på den Bilen. :w00t:

og kansje fortelle noe om denne spesielle bilen ;)

Jeg bruker Skins.be der finner du det beste av det beste :w00t:

Endret av Bryfjes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om det ikke har vært en slik tråd før..  :hmm:

6463693[/snapback]

Lurer på om ikke dette går under bil/motor :p

6463728[/snapback]

Lurer på om ikke det stemmer veldig bra :p

Men det blir nok en GOD del flere poster i tråden dersom den ligger Her..

Lenke til kommentar

Det blir alltid mange poster i tråder som ligger under OT-Baren:

Ibtl

Finnes fra før

*Masse linker*

Den jeg kommer på nå (de)

Ford Mustang Shelby GT500 Fastback

Nissan Skyline R-34 V-Spec II

Koeningsegg (elns)

:love:

Lenke til kommentar

Min drømmebil er noe jeg har tenkt mye på. Det jeg har kommet fram til er at en bil er ikke nok. Bilen som klarer å stille alle mine lyster/behov/drømmer er ikke laget enda.

Et fellestrekk for mine drømmebiler er kraft. Ikke nøvendigvis 1000 hester, en lett bil med 200 hest går godt, men når jeg trykker ned høyrefoten vil jeg kjenne litt trykk.

Har kommet fram til tre typer biler jeg vil ha: En stasjonsvogn, til praktisk hverdagslige ting. En litt macho stor bil, noe SUV type Landcruiser eller Range Rover. Og en artig "leke bil", type cab eller sportslig sedan.

Drømmebil 1: Den nye Audi RS4 Avant. En passe annonym bil men alikevell pen design, praktisk iom at det er en stasjonsvogn og alikevell nok krutt til "å dra skinnet av pølsa".

Drømmebil 2: Denne ble litt vanskeligere, men tror valget ville havnet på en Toyota Landcruiser. Med svart lakk, tona ruter, litt kromdetaljer og pene felger kjenner jeg at jeg blir svak i knerne.

Drømmebil 3: Det finnes så mange gode kandidater til denne plassen. Renault Spyder, Lotus Exige, Ford RS200, Ferrari 430 Spider, Bugatti EB110 og sikkert mange fler jeg ikke kommer på i farten.

Siste klasse orker jeg rett og slett ikke begrunne hvorfor de havnet på listen min. Jeg lar bildene snakke for seg selv :)

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært intrisert i biler, men det er alltid noen biler som aldr slutter og trenge inn i drømmene min,

Jeg lar bildene snakke for seg selv

Jeg kunne ikke vært med enig. Men når jeg ser etter biler ser jeg først og frems på utsende og lyden, i en skikkelig bil med skikkeig lyd, det er noe med den spesielle lyden som kommer fra en kul bil, samme som motorsykler, når de ruser den, så får u bare en vittig følelse inni deg. Men her skal jeg vise dere mine biler (har vist noen ovenfor)

Mustang GT-R Denne bilen infrier mine fleste krav på Design, den er stram og fin i kantene og har faste linjer

Utsende

Grillen

Eksosanlegget

Sist men ikke minst rompen

Neste bil er Aston Martin Vanquish, Denne biler ser bare sint ut, og det gjør den bedre og se på.

Den sinte, men sexy bilen

Det komme flere drømme biler seinere :thumbup::w00t:

Endret av Bryfjes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...