Gå til innhold

Ang bruk av låst telefon i bindingstiden

Anbefalte innlegg

Som topic sier^^ Jeg tenkte jeg skulle skifte til tele2 champion til høsten fordi jeg skal byne å studere. Derfor tenkte jeg det at vis jeg tegnet to tele2 champion abbs så ville jeg kunne benytte meg av det ring gratis familie tilbudet deres. Korrekt?

Men hva om jeg kjøper meg en telefon, la oss si k800i hos tele2 nettbutikken med tele2 mobil pluss som har en minimums årspris på, la oss si 2000.

Kan jeg da bare ha 3 abbs i navnet mitt, også bare bruke to av de. Slik at jeg får den telefonen for 2000 totalt? eventuelt avsluttet bindingen til telefonen med å betale hele årsavgifta(alle månedene)

Mvh Hod

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ha flere abb på ditt navn, det er ikke noe problem, er noen som har 5 abb på sitt navn, så det er fullt mulig. Og når du tegner abb med binding så krever de ikke at du faktisk bruker det, så du kan fint bare betale mnd avgiften uten å faktisk bruke den. Og hvis du bryter bindingstiden så får du et visst gebyr. Hva det gebyret vet jeg ikke, men det skal være noe ala mnd avgiften for tiden som er igjen av bindingen. Du kan vel ringe tele2 og få vite akkurat hva du må betale om du gjør dette. Men det er mulig i hvert fall.

Lenke til kommentar

Gebyret er 2000 dersom du sier det opp med en gang, så da kan du vel like godt kjøpe den uten abonnement. Eventuelt betale 12*119 kroner uten å bruke abonnementet.

Du kan i utgangspunktet ha flere abonnement på ditt navn, men de fleste operatører har nok en grense for hvor mye de tillater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...