Gå til innhold

"Satanrock" - Hva mener du om denne typen musikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norge > Ukraina > USA > Polen.

6498761[/snapback]

Ukraina?

 

Hva med Sverige, England og Tyskland, tre av de fire største ekstrem metaleksportørene.

6512187[/snapback]

Ukraina: DRUDKH, Hate Forest, Nocturnal Mortum, Astrofaes osv...

 

Sverige har du rett i, de har mye bra, f.eks. Dark Funeral, Bathory og Silencer.

 

Det eneste bra bandet fra England er Black Sabbath.

 

Tyskland? Please, de tyske thrash-bandende er så ufattelig kjedelige sammenlignet med de amerikanske. De har ingen spesielt gode band i death eller black metal heller.

Lenke til kommentar

England har for øyeblikket den beste death metal undergrunnen i mine ører. Venter FORTSATT i spenning på Sarpanitum-plata. Anaal Nathrakh gruser absolutt all annen black metal.

 

Tyskland har masse dritfeit ekstremmetal. Necrophagist? Apophis? Darkened Nocturn Slaughtercult? Germansk kvalitet!

Lenke til kommentar
Tyskland har masse dritfeit ekstremmetal. Necrophagist? Apophis? Darkened Nocturn Slaughtercult? Germansk kvalitet!

6513384[/snapback]

Gjesp...

 

Alt tyskerne gjør bra gjør amerikanerne bedre. (Desverre, jeg liker ikke å innrømme det men.) Eller, hvertfall når det kommer til thrash og death metal.

Lenke til kommentar
Tyskland har masse dritfeit ekstremmetal. Necrophagist? Apophis? Darkened Nocturn Slaughtercult? Germansk kvalitet!

6513384[/snapback]

Gjesp...

 

Alt tyskerne gjør bra gjør amerikanerne bedre. (Desverre, jeg liker ikke å innrømme det men.) Eller, hvertfall når det kommer til thrash og death metal.

6513413[/snapback]

 

Har du hørt noe av det han nevnte?

Lenke til kommentar

Bare Necrophagist. Har bare på følelsen at de to andre ikke er noe for meg. :p

 

For meg er USA uansett mye større når det kommer til ekstrem-metall. To band kommer neppe til å forandre på det. Jeg mener:

Metallica

Slayer

Exodus

Death

Suffocation

Nile

Xasthur

 

Too name a few...

Lenke til kommentar

Både Tool og Emperor kan nå bli litt kompliserte....

 

Men: en hver med et minimum av geniuin musikkinteresse burde greie å forstå dem. (Utenom Tool kanskje. Jada, vet dette høres pretensiøst ut av meg, men har noen kamerater jeg har prøvd å spille Tool for. De får et veldig "HÆ?" ansiktsutrykk av musikken og kommenterer gjerne "det var bare rart/sært". :p)

 

Blir forøvrig utrolig dumt å si at hvis en ikke liker noe så er det fordi en ikke forstår det. Smak er subjektivt og alt det der...

Lenke til kommentar

Dere forstår bare ikke tr00nessen til Ha4ngm4N

 

Han hører kun på band som startet en sjangere i det landet i de kom fra. Fks.

England - Heavy/Doom Metal - Black Sabbath

Norge - Black Metal - Darkthrone

USA - Progressive Metal - Dream Theater

 

Han hører aldri på nye band i en sjanger og aldri i band som spiller en sjanger som kræsjer med landet.

 

Han er tr00. Slikt står det respekt av!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...