Gå til innhold

Six pack Hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*sigh*

Jaja, tro hva du vil.

Rart jeg ikke har magemuskler som buler en halvmeter utover etter å ha blitt slått i magen et par timer hver dag ca. i noen år nå. Er vel genetisk misfoster.

6693960[/snapback]

Det er jo ikke fordi du blir slått da. Det er fordi du tar en sit-ups, og når du er helt øverst (og strammer mye) må du stramme enda mer for å tåle å få ett slag i magen. Det vil jo hjelpe det da. Er jo sånn sånne magebelter virker da. De sender ut støt som gjør at magemusklene strammes

Lenke til kommentar

Les posten jeg skrev før den igjen.

For en person som ikke skal herdes er det meningsløst med slag, du blir ikke noe sterke enn om du trener vanlig.

Og magebelter med støt? WTF? Mener du sånne på tv-shop så funker de ikke.

Kanskje jeg skal prøve å få noen til å slå på lårene mine mens jeg tar knebøy? Da blir jeg nok sterk.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar
Les posten jeg skrev før den igjen.

For en person som ikke skal herdes er det meningsløst med slag, du blir ikke noe sterke enn om du trener vanlig.

Og magebelter med støt? WTF? Mener du sånne på tv-shop så funker de ikke.

Kanskje jeg skal prøve å få noen til å slå på lårene mine mens jeg tar knebøy? Da blir jeg nok sterk.

6694003[/snapback]

Hva mener du med å herde? Tåle slag? Man trener jo magen når den strammes da, så da vil det jo bli logisk å få bedre utnyttelse hvis man må stramme mer. Har ikke noe grunnlag på å si det uten egen erfaring. Jeg merka ihvertfall stor forskjell. Men hvis du har det så kan du godt forklare.

Magebelter er kødd:P Helt enig der. Var bare ett eksempel da.

Ja, skjønner hva du mener der. Virker litt dumt

Lenke til kommentar

Du klarer ikke stramme magen like hardt når du ligger på bakken som når du tar situps med vekter, og slår du mellom situps vil du være sliten og klare å stramme enda mindre. Tar du heller situps fortere med mer vekt får du større magemuskler om det er målet ditt. Treningen du får av å slå er altfor liten til at det er noe nytte.

Jeg stoler på folka som går i Lumpini-stadioen, hva dere tror på driter jeg i. I'm off.

Lenke til kommentar
Du klarer ikke stramme magen like hardt når du ligger på bakken som når du tar situps med vekter, og slår du mellom situps vil du være sliten og klare å stramme enda mindre. Tar du heller situps fortere med mer vekt får du større magemuskler om det er målet ditt. Treningen du får av å slå er altfor liten til at det er noe nytte.

Jeg stoler på folka som går i Lumpini-stadioen, hva dere tror på driter jeg i. I'm off.

6694138[/snapback]

jeg stoler også mest på sånne jeg vet hva dem snakker om. man kan ikke stole 100 % på det folk skriver her. men det er mange gode tips her og mange folk som jeg trur vet hva dem snakker om :)

Lenke til kommentar

6694138[/snapback]

Man slår jo mens man er i sit-upsen da. Da oppnår man jo at man MÅ stramme enten man vil eller ikke. Gjør man ikke det får man merke det ass. Ja, jeg veit det er effektivt med situps og vekter. Gjør det selv faktisk. Hva er Lumpini?

Endret av The_Hurricane
Lenke til kommentar

Du må trene bort det overflødige fettet på magen.

Btw, er også 14 år og skal ha six pack nå. Blir 15 om noen måneder though. Ta sit-ups hver dag til du kjenner det og jogg. Ikke tren med vekter, eller lignende før du er utvokst. Heller ikke endre på kostholdet for mye, det er farlig og kan føre til spiseforstyrrelser. Men det er klart, lever du på pizza og sånt, bør du nok endre det til litt andre ting. Fisk er bra treningskost.

Lenke til kommentar
Du må trene bort det overflødige fettet på magen.

Btw, er også 14 år og skal ha six pack nå. Blir 15 om noen måneder though. Ta sit-ups hver dag til du kjenner det og jogg. Ikke tren med vekter, eller lignende før du er utvokst. Heller ikke endre på kostholdet for mye, det er farlig og kan føre til spiseforstyrrelser. Men det er klart, lever du på pizza og sånt, bør du nok endre det til litt andre ting. Fisk er bra treningskost.

6701792[/snapback]

Det med kosthold er nok feil. Da må man i så fall få spiseforstyrrelsen fedme. Vitsen med å legge om kostholdet er for å få i seg mer mat (hvis man trener styrke vel og merke) for at kroppen skal ha riktig type næring og riktig type mat. Men for vanlige mennesker vil man klare å dekke næringsbehovet gjennom vanlig norsk kosthold.

Men så lenge du kun skal trene for å få six-pack er det ikke veldig behov for å legge om kostholdet som du har nevnt.

Endret av The_Hurricane
Lenke til kommentar
Ta sit-ups hver dag til du kjenner det og jogg. Ikke tren med vekter, eller lignende før du er utvokst.

6701792[/snapback]

Nei, ikke ta situps hver dag. Annenhver dag er bedre, så musklene får hvile.

Og nei, det skader ikke å drive med vekttrening før man er helt utvokst.

Lenke til kommentar
Ta sit-ups hver dag til du kjenner det og jogg. Ikke tren med vekter, eller lignende før du er utvokst.

6701792[/snapback]

6702314[/snapback]

det stemmer ikke!

ta en titt på hva jeg skrev her

btw: fin tutorl -Luffe :thumbup:

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

6701792[/snapback]

6702314[/snapback]

det stemmer ikke!

ta en titt på hva jeg skrev her

btw: fin tutorl -Luffe :thumbup:

6703275[/snapback]

Det er bevist ved store og omfattende studier at trening med vekter før man er ferdig utvokst ikke er skadelig så lenge man trener med mange reps. Det forskerne setter spørsmålstegn ved er hvorvidt man ødelegger vekstsonene ved maksløft.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Fikk frem six-pack kun ved hjelp av sykling. Å få redusert fettprosenten kan til tider være nok for å få six-pack.

6703346[/snapback]

Det er ofte det som skal til. Man kan ha en six-pack som ikke skjules pga. man har så mye spekk utenpå, men med en gang man fjerner det, så blir den mye mer tydelig. Hvis du vil kan du jo få enda mer markert six-pack nå som du har fått ned fettprosenten og begynner å trene mage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...