simzERK Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei, jeg er 14 år og savner en six pack. Jeg veier 56 kg og trener 3 gangeri uka(fotball). Noen råd om og få six pack fort?? Er litt lubben! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det sier seg sjøl at du må trene mer hvis det stemmer at du er litt lubben. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Du må få ned fettprosenten. Kardiovaskulær trening og beinhard disiplin når det gjelder sunt kosthold er tingen. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Glem hele six packen og heller legg på deg mer muskler. Du er altfor ung til å begynne å tenke på å minske fettprosenten såpass mye, så vent et par år til du er mer utvokst og har fått mer masse. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ta 50-100 situps hver dag, det funker for meg (14år). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Lars Pedersens "Hvordan få sixpack": Gå til nærmeste butikk: Lokaliser ølsalget: Plukk opp ønsket sixpack: Gå bort til kassen: Siden du er fjorten år så må du nok bruke fake leg: Værsågod, ha det morsomt med din nye sixpack: --- Fra spøk til Halvor, det er tre enkle punkter som du må huske på: - Kardiotrening - Situps - Kaloriunderskudd Endret 10. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 -bildeserie- 6464414[/snapback] Bra, den der! Til trådstarter; har du begynt å vokse skikkelig i lengden enda? Når det inntreffer vil du ganske sikkert bli tynnere og det vil bli enklere å se magemusklene dine. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg er 1,64. Normal høyde. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Slanke deg, har du ikke rette kroppstypen kan du regne med å måtte skaffe deg litt spiseforsyrrelser først, men det er sikkert verdt det. Mitt tips: Drit i det og heller tren normalt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) verdens lettest men samtidlig vanskeligste oppskrift: forbrenn mer enn hva du inntar av kalorier ta litt situps noen ganger i uken. med tiden vil dette bringe fram en sixpack Endret 10. juli 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Mitt tips: Drit i det og heller tren normalt. 6465974[/snapback] Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvem faen gidder å slanke seg når de veier 56kg? Skal du begynne å slanke deg nå kommer du ikke til å greie å løfte benkpress stanga når du er ferdig med slankingen. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 syns du burde vente med og trene du er jo bare 14 år og kroppen din forandrer seg hele tiden, vent til du er hvertfall 16 år med og begynne og trene holder nokk med fotball Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ta 50-100 situps hver dag, det funker for meg (14år). 6463698[/snapback] Da bør du heller legge på litt vekt på brystet, og heller ta færre repitisjoner. Hvis ikke blir du bare mer utholden. Det holder dessuten å trene magen annenhver dag, hvis man på liv og død må. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ta 50-100 situps hver dag, det funker for meg (14år). 6463698[/snapback] Dette gjorde jeg og i din alder. Tror ikke det var bra for ryggen min, uten at jeg er noen ekspert. *snip* nice one :!: Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Siden du er så ung er vel sit ups letteste metode. Skal ikke tenke for mye på kosthold mens man enda vokser. Jeg tar 100 situps før jeg legger meg, det gir resultater Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 går an å ete proteinpulver også. Men er vel best å vente med det. Ialefall er det enklere å trene med proteinpulver. Spesielt om du skal slanke deg i tilleg. Men med proteinpulver så trenger du mer vitaminer også tror jeg. Jeg bare skriver det jeg husker brodern har snakka om, for han trener med proteinpulver for å slanke seg og få mer muskler. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Ta 50-100 situps hver dag, det funker for meg (14år). 6463698[/snapback] Det funker fordi du gjør andre ting i tillegg. Ren situps vil ikke fungere eller det vil gå veeeldig tregt. Når du tar situps trener du opp magemusklene, men de vil likevel ligge under mageflesket, og flesket vil ligger over som et skjold. Den eneste metoden på å så sixpack er å forbrenne fett samtidig som man trener magemusklene for å møtes på halvveien. + at man må legge om kostholdet slik at forbrenningen ikke går i stå. Det går heller ikke an å punktforbrenne fett, man kan ikke bestemme hvor man vil brenne vekk fettet, for når man driver kondisjonstrening og forbrenner fett så tar kroppen fettet fra hvor som helst over hele kroppen. Hvis det ikke hadde vært slik, hvorfor tror du at du har fett lagret i ansiktet eller under armene eller på lårene? Jo, fordi hele kroppen fungerer som en fettlagringsstasjon, så det er jo rimelig at den også gir ut fett fra hele kroppen når kroppen trenger energi. så det er én ting som gjelder, og det er at man må slanke HELE kroppen for å få sixpack, og er man litt lubben over hele kroppen kan det ta tid. Men holder man seg til planen så ser man fremgang som regel etter 1 måned og da blir man ekstra motivert til å fortsette. Hvis du har gode magemuskler fra før av, som er ganske sannsynlig egentlig, men har veldig mye flesk på magen, så kan du få sixpack av å gå turer hver dag, ja vet, det høres dumt ut, men stol på det. lol Endret 12. august 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Ferist Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Iform.no har mye bra informasjon om trening. Six-pack program Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg gjør slik: 10 sittups -10 sek pause 9 sittups -10 sek pause 8 sittups -10 sek pause 9 sittups -10 sek pause 10 sittups så har jeg en pause på 5 min. Før jeg gjør det samme igjen. Gjør dette 3-4 ganger til dagen Noen kommentarer? Endret 13. august 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå