Xarus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Spørsmål 1: Hvem fikk mest vondt etter det "lille uhellet" til Zidane??, der han spurte den italienske spilleren om han kunne se speilbildet sitt i den blanke skallen til Zidane?. Spørsmål 2: Vant italia fortjent ? Eller burde Frankriket vunnet . hvorfor ? Spørsmål 3: Hva var grunnen til at Han skallet ned han !?.. Spørsmål 4: Sangen de spilte under medalje utdelingen ... Hva het den?!.. Den gikk omtrent slik: lalalala lalalalala-lalala PS. jeg har ikke hatt noe imot Zidane , men skjønner ikke hva han ville oppnå med det-.- Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Spørsmål 2: Vant italia fortjent ? Eller burde Frankriket vunnet . hvorfor ? 6462962[/snapback] Selvfølgelig vant Italia fortjent! Det beste laget vinner til slutt uansett hva noen måtte mene. Nå vil sikkert noen si at Frankrike fortjente å vinne finalen, men de var ikke gode nok og fortjente dermed ikke og vinne finalen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kan på en måte ikke si no om det, før vi har fått høre hva italia mannen sa...Men jeg syns uansett at Zidane gikk ut som en helt...for en måte å avslutte karrieren på, jeg klapper! Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Enig med Propaganda. Men han må jo ha vært klar over konsekvensene - det røde kortet - så hvorfor tok han den ikke helt ut? Et par spart eller et balletak hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Spørsmål 1: Hvem fikk mest vondt etter det "lille uhellet" til Zidane??, der han spurte den italienske spilleren om han kunne se speilbildet sitt i den blanke skallen til Zidane?. Fysisk: Materazzi Mentalt: Zidane Spørsmål 2: Vant italia fortjent ? Eller burde Frankriket vunnet . hvorfor ? Frankrike spelte best og hadde fortent ein seier, men greit at Italia vant. Spørsmål 3: Hva var grunnen til at Han skallet ned han !?.. Materazzi kom med ukvemsord og Zidane tippa over Endret 9. juli 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anders M Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) synes at Frankrike kunne ha vunnet (de spilte best synes jeg),, fordi det kan hende de skal hendlegge alt det dritten som har skjedd i serieA, vis Italia vant, og det gjorde de jo.. Endret 9. juli 2006 av lo2kid1 Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Spørsmål 4: Sangen de spilte under medalje utdelingen ... Hva het den?!.. Den gikk omtrent slik: lalalala lalalalala-lalala 6462962[/snapback] Bob Sinclar - Love Generation. Tror jeg Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Spørsmål 4: Sangen de spilte under medalje utdelingen ... Hva het den?!.. Den gikk omtrent slik: lalalala lalalalala-lalala 6462962[/snapback] Bob Sinclar - Love Generation. Tror jeg 6463926[/snapback] Takker Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Grunnen var jo at Matterazzi tok blodpupp på zidane. Zidane gikk vekk uten å gjøre noe, dermed kommer noen gloser fra materazzi, zidane snur seg og leker okse. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Grunnen var jo at Matterazzi tok blodpupp på zidane. Zidane gikk vekk uten å gjøre noe, dermed kommer noen gloser fra materazzi, zidane snur seg og leker okse. 6464029[/snapback] Hehe, godt svar. Men lurer på hva han kunne ha sakt Men det får jeg sikkert aldri vite .. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Spørsmål 4: Sangen de spilte under medalje utdelingen ... Hva het den?!.. Den gikk omtrent slik: lalalala lalalalala-lalala 6462962[/snapback] Bob Sinclar - Love Generation. Tror jeg 6463926[/snapback] Jeg håper du så kampen, ellers er du JÆVLIG god til å gjette... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hvordan kan man være god til å gjette? Endret 10. juli 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Flyttet til rett forumsdel. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan kan man være god til å gjette? 6464807[/snapback] Når du gjetter riktig sang ut frå "lalalalalal alalalla-lalalla" Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Spørsmål 4: Sangen de spilte under medalje utdelingen ... Hva het den?!.. Den gikk omtrent slik: lalalala lalalalala-lalala 6462962[/snapback] Bob Sinclar - Love Generation. Tror jeg 6463926[/snapback] Jeg håper du så kampen, ellers er du JÆVLIG god til å gjette... 6464369[/snapback] Heh, jeg så kampen! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Spørsmål 3: Materazzi: Forbanna terrorist, ekle muslim Zidane: *SKALLE POFF* Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Spørsmål 3: Materazzi: Forbanna terrorist, ekle muslim Zidane: *SKALLE POFF* 6466096[/snapback] Hvis han virkelig si det så fortjener han tusen slag i brystet! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan kan man være god til å gjette? 6464807[/snapback] Når du gjetter riktig sang ut frå "lalalalalal alalalla-lalalla" 6464990[/snapback] Hehe.. Det er da slik sangen er .. Og når jeg ikke vet hva den heter er det vell ikke mer å si om den saken ... Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Spørsmål 3: Materazzi: Forbanna terrorist, ekle muslim Zidane: *SKALLE POFF* 6466096[/snapback] Hvis han virkelig si det så fortjener han tusen slag i brystet! 6466396[/snapback] Og dermed er vel ordene hans blitt sanne. Fysisk vold pga en liten kommentar er vel gjør deg ikke noe bedre enn en terrorist. Ta f.eks ekstremister ville angripe Norge "bare" fordi det ble trykket noen bilder av allah i norske aviser? Endret 10. juli 2006 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg hørte at Materazzi hadde sagt noe om morra hans. Noen andre som hørte det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå