safsent Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som leser/har lest noe av Paulo Coelho? Jeg har lest "Veronika vil dø", "Alkymisten" og "Djevelen og Frøken Prym". Driver på med "Ved elven Piedra satt jeg og gråt" nå, er straks ferdig. Personlig syns jeg disse bøkene er noe helt annet enn hva jeg har lest før, de er skrevet på en helt utrolig vakker måte. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Paulo Coelho er min favorittforfatter, selv om jeg bare har lest to av bøkene hans. Alkymisten er så sinnsykt bra, jeg har lest den mange ganger og blir aldri lei. Veronica vil dø er nesten bedre, jeg klare ikke helt å bestemme meg. Det jeg liker så godt med Paulo Coelho er hans veldig enkle måte å få deg til å tenke på de viktige spørsmålene i livet på. Og at han gjør at du ser ting fra en helt annen synsvinkel uten å egentlig være klar over det. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 leste alkymisten og fant ut at coelho e nesten like oppskrytt som arne næss Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 leste alkymisten og fant ut at coelho e nesten like oppskrytt som arne næss 6468125[/snapback] Og rettskriving? Jeg synes Alkymisten er en flott bok. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 oioi eg skippet stor bokstav, en r, punktum og et valgfritt komma!!! Lenke til kommentar
Ces1 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Paulo Coelho har flotte bøker. Selv har jeg lest -Ved elven Piedra satt jeg å gråt -Alkymisten -Djevelen og frøken Prym -Veronika vil dø. Kan nesten ikke vente til å lese resten! Og, til dere som tror at det kun er de bøkene som står på baksiden av pocketutgavene til Coelho som er skrevet... Det er en del fler. http://www.santjordi-asociados.com/titles.htm Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bare lest alkymisten, men ærlig talt synes jeg det var pretensiøst bull. Sorry Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Paulo Coelho er min favorittforfatter, selv om jeg bare har lest to av bøkene hans. Alkymisten er så sinnsykt bra, jeg har lest den mange ganger og blir aldri lei. Veronica vil dø er nesten bedre, jeg klare ikke helt å bestemme meg. Det jeg liker så godt med Paulo Coelho er hans veldig enkle måte å få deg til å tenke på de viktige spørsmålene i livet på. Og at han gjør at du ser ting fra en helt annen synsvinkel uten å egentlig være klar over det. 6468076[/snapback] Som jeg skulle sagt det selv. ^^ (Nå har jeg lest "Ved Elven Piedra Sat Jeg Og Gråt" også. Ganske bra bok, selv om den ikke er like bra som de 2 andre.) Lenke til kommentar
Amped Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Har lest Alkymisten, som jeg likte godt. Forslag til neste bok? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Veronica vil dø. Selv om jeg ikke har lest noen av de andre bøkene ennå, så mener jeg likevel at du burde få med deg denne. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Veronica vil dø. Selv om jeg ikke har lest noen av de andre bøkene ennå, så mener jeg likevel at du burde få med deg denne. 6500506[/snapback] Igjen så snakker du tankene mine. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Skal begynne å lese Ved elven Piedra satt jeg og gråt nå. Har lest Alkymisten, Veronica vil dø, Djevelen og frøken Prym og Håndbok for lysets krigere. Sistnevnte måtte jeg lese sammenhengende for å forstå noe som helst. Lett å komme ut av de bøkene. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) For hver gang noe en liker blir nevnt så kommer det alltid en idiot eller 2 innom som skal ha siste ordet. Endret 26. juli 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Har bare lest Alkymisten, likte den veldig godt. Da blir det nok Veronica vil dø neste. Lenke til kommentar
safsent Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Lest ferdig "Ved elven Piedra satt jeg og gråt" for et par uker siden, men ærlig talt syns jeg ikke den var så bra som "Alkymisten" og "Veronika vil dø". Hva syns dere? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Lest ferdig "Ved elven Piedra satt jeg og gråt" for et par uker siden, men ærlig talt syns jeg ikke den var så bra som "Alkymisten" og "Veronika vil dø". Hva syns dere? 6567120[/snapback] Enig, men den er litt annen type bok da. Har med litt andre tema å gjøre og ikke minst: er mye tunglest. Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Har bare lest "Veronica vil dø". Husker ikke så mye, men husker at jeg tenkte at dette var ikke på langt nær så dypt som forfatteren selv tydeligvis trodde. Ingen nye tanker for meg i hvert fall... Lenke til kommentar
irio Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Holder på med 11 Minutter nå, men liker den ikke like godt som de andre verkene hans. Veronica vil dø er favoritten min. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har lest Alkymisten, en venn som tipsa meg om den. Fantastisk historie! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg likte alkymisten veldig godt, og historien er god, men jeg synes ikke den er saa himmelsk som mange sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå