marmil1 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Heisann, holder på å kjøpe nye deler til pc'en min og var like før jeg trykket på bestill knappen. Så kom jeg plutselig til å tenke på, jeg har ikke peiling og hvis dette ikke matcher gjør jeg i buksen. Sparkle Power 400W Strømforsyning Asrock 939S56-M socket 939 AMD PINE/XFX GeForce 7900GT 470M Xtreme 256MB AMD Athlon 64 3500+ 2.2 Ghz Thermaltake Silent 939 Cooler With Heatpipe Cooling Tech Her ser dere da det jeg har bestilt, nå er det store spørsmålet passer dette sammen? Pc'en skal bestilles ikveld så litt kjappe svar hadde vært behagelig. (Ja jeg har minne, HD, osv ) Det stod at hovedkortet var mini-atx, vil det da ikke passe inn i mitt kabinett som er "vanlig størrelse"? Ang kjølingen er jeg helt ute og kjøre, tok bare noe tilfeldig. Dersom dere finner noen produkter dere ville brukt isteden, viktig at de er på lager. Tusen takk mvh Moi Endret 9. juli 2006 av marmil1 Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 så ut som det skulle gå fint det oppsette.... er litt usiker på psu, men ellersk greit Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Okei forslag til noen bedre PSU til salgs på www.amentio.no ? Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 ja, men ville beholdt original vifte til CPU, trur ikke den der er no super-kjøler... Sjekk opp noen reviews først hvertfall, men ellers en super pc Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 denne kunne kanskje hvert noe, har hatt gode erfaringer med antec tidligere. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:781485;c:36217 Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) ja, men ville beholdt original vifte til CPU, trur ikke den der er no super-kjøler... Sjekk opp noen reviews først hvertfall, men ellers en super pc 6462935[/snapback] Skjønner jeg deg riktig nå: CPU kjøler inngår med CPU'en? En ting til, kanskje ikke så lett å svare på. Hvilke forventninger kan jeg ha til grafikk ytelse? Det stod at hovedkortet var mini-atx, vil det da ikke passe inn i mitt kabinett som er "vanlig størrelse"? Takker alle sammen for svar, aner ikke hvor mye jeg trengte dette nå Endret 9. juli 2006 av marmil1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei igjen Forslag til strømforsyning: THERMALTAKE PSU TR2 550W With PFC ATX 12V 2.0 Version Retail (W0101RE) 638 kr. Den vil være kraftig nok, men jeg er usikker på støy. 7900GT vil gi deg grafikkytelse i toppklasse. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Okei forslag til noen bedre PSU til salgs på www.amentio.no ? 6462932[/snapback] THERMALTAKE 460W virker mer kjølig Den ser også lovende ut fra specsene Endret 9. juli 2006 av duqe77 Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Takker Men skjønner fremdeles ikke helt dette med hovedkortet og om det passer i kabinettet :S Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Takker Men skjønner fremdeles ikke helt dette med hovedkortet og om det passer i kabinettet :S 6463478[/snapback] Det skal nok passe så lenge ditt gamle hovedkort er atx. Kortet ser også veldig kompakt ut så den burde passe til alle atx-kabinetter. Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Oki tusen takk ble veldig nervøs nå, bestilte før jeg var sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå