Gå til innhold

Problem med CPU Overopphetting

Anbefalte innlegg

CPUen min overopphetes vær gang ejg spiller BF. det er veldig rart fordi det skjer ikke med noe annet spill. jeg har ikke over klokka PC så det er ikke grunnen. og vifta mi er bra nok siden den holder til andre alle spill. noen som vet hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og velkommen til forumet!

Hvilken cpu er det?

Fjern støv fra cpu-viften.

Hilsen,

efikkan.

6462810[/snapback]

er ikke sikker på hvilken CPU jeg har men det står amd athlon xp 2500+, mmx, 3Dnow, ~1,8ghz. og har fjernet støvet på vifta tideligere og det hjalp ikke

Lenke til kommentar

Hmm.. har du sjekket at alle vifter går rundt i det hele tatt? om noen kabinett vifter har stoppet så lufta så å si blir stående stille inni maskina di. hvis ikke så kan du ta av vifta, rense den grundig, og legge på ny kjølepasta.

gjør nok susen :)

Lenke til kommentar
Hmm.. har du sjekket at alle vifter går rundt i det hele tatt? om noen kabinett vifter har stoppet så lufta så å si blir stående stille inni maskina di. hvis ikke så kan du ta av vifta, rense den grundig, og legge på ny kjølepasta.

gjør nok susen :)

6464695[/snapback]

kan prøve men det er så rart det bare skjer med BF2 ikke noe annet spilt kjedde aldri før jeg fikk BF2

Lenke til kommentar
Hvordan vet du at det er cpu som blir for varm? kan jo være skjermkortet?

6464885[/snapback]

kan lese temperaturen på CPU og dne står altid på 60-65 etter jeg har spilt battlefield og jeg får blue screen og er vaneligvis på 50

Lenke til kommentar
ja jeg tenkte på i kabinettet.. har du kun cpu vifte?

ja og barton kjernen er jo sykt varm da.. så .. prøv og bytte goop :)

6468268[/snapback]

har den vifta som er i strøm forskyninga og en til så har nok vifter og det virker greit på alle andre spill samme hva grafikken er, værste som har skjedd at det hakka/lagga. og har laveste grafikken på BF på nå

Lenke til kommentar

6468268[/snapback]

har den vifta som er i strøm forskyninga og en til så har nok vifter og det virker greit på alle andre spill samme hva grafikken er, værste som har skjedd at det hakka/lagga. og har laveste grafikken på BF på nå

6469707[/snapback]

Hvis du er sikkert på at problemet kommer av overopheting kan du kanskje vurdere å kjøpe en ny kjøler eller flere vifter.

Lenke til kommentar

6468268[/snapback]

6469707[/snapback]

Hvis du er sikkert på at problemet kommer av overopheting kan du kanskje vurdere å kjøpe en ny kjøler eller flere vifter.

6476581[/snapback]

ja men det skjer bare med et spill så tror det er noe software feil ikke hardware

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...