Nodor Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Etter å ha lest sammenligning av disse to telefonene blir jeg litt forvirret.. I mini testen står det at den har radio,men i sammenligningen har den ikke radio,hva er den store forskjellen på disse telefonene?er det kun kamera delen?? Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som har fått tak i minnekort?hvem har disse?? Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har K800i. Den har radio. Jeg har fått tak i minnekort, sjekk komplett.no Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Etter å ha lest sammenligning av disse to telefonene blir jeg litt forvirret.. I mini testen står det at den har radio,men i sammenligningen har den ikke radio,hva er den store forskjellen på disse telefonene?er det kun kamera delen?? 6462619[/snapback] Den store foskjellen er at k800i har 3G, 3,2 mp kamera og radio. Vil også trekke frem designet som en forskjell da k610i er utrolig lekker, mens k800i har et mer tradisjonelt "kjedelig" SE design Lenke til kommentar
gunny Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Etter å ha lest sammenligning av disse to telefonene blir jeg litt forvirret.. I mini testen står det at den har radio,men i sammenligningen har den ikke radio,hva er den store forskjellen på disse telefonene?er det kun kamera delen?? 6462619[/snapback] K610 Har ikke radio, mens K800 har. Har begge mobilene. Lenke til kommentar
moonwalk68 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Annen forskjell er at K800 har bedre skjerm en K610i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå