[TA]Gunners Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hei, jeg lurer på hvordan man kan finne ut hvem som "eier" ip over nettet. Noen har skrevet noe på siden til lillebroren min og jeg vil gjerne finne ut hvem som har skrevet dette. Er det noe program man kan bruke eller lignende? Sporer den adresse, eller hvordan fungerer dette? Den aktuelle ip adressen er : *fjernet* Mvh. Gunners Endret 9. juli 2006 av Ueland Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kan fortelle deg at vedkommende har ADSL abbonement fra Start.no. Mer enn det er det veldig liten sannsynlighet for at du finner ut. PS, er ikke så lurt å legge ut IP-addressen til vedkommende her, tviler på at det er lov Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Det går ikke an å finne ut hvem som eier en IP-adresse på et vanlig internettabbonement. Det jeg kan si er at det ser ut som denne IP'en en tildelt en kunde i Skien. (Ifølge ip2location.com) Edit: Ikke spesielt lurt å legge ut andres IP på et forum, nei.. Endret 9. juli 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei du får ikke vite det, kun Politiet kan få utlevert informasjonen hvis det foreligger en anmeldelse. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det må vel MER til enn bare en anmeldelse? Må vel en rettsavgjørelse til før ISP'en utleverer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå