Beer_Bottle_Joe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har enda ikke fortått akkurat DEN biten ved EMOer. Har du lyst på smerte så legg ballene i klemme, ingen grunn til å ty til kniv, mange forskjellige typer smerte. Neste gang du får lyst til å skade deg selv slå deg selv i balla med hammer, legg balla i skrustikke eller elektrifiser balla. DA vet du hva smerte er, kapping, pøh... Kappe seg selv er for svake folk. Trenger du smerte så bruk metodene over. xD Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har enda ikke fortått akkurat DEN biten ved EMOer. Har du lyst på smerte så legg ballene i klemme, ingen grunn til å ty til kniv, mange forskjellige typer smerte. Neste gang du får lyst til å skade deg selv slå deg selv i balla med hammer, legg balla i skrustikke eller elektrifiser balla. DA vet du hva smerte er, kapping, pøh... Kappe seg selv er for svake folk. Trenger du smerte så bruk metodene over. xD 8239167[/snapback] Forstår du noe som helst innenfor dette området? Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Vil si at de som er 14 år fulle og føler for å kutte, også har et problem linda.Selv om årsaken ikke er den samme som hos endel andre, er det fortsatt et tegn på at det er noe galt. Hva gjør at noen på 14 år føler de må kutte seg for at noen skal legge merke til dem? 8235971[/snapback] hmmmm du sier noe der, ja nei det er jo klart at de og har ett problem. Men her hvor jeg bor var det nesten "in" å kutte seg en periode, så mista litt troen på det når det gjaldt fulle fjortenåringer. Var selv en "selvskader" en gang i tiden, vet godt nå at det var en idiotisk ting å gjøre og vil helst bare fortrenge hele greia, utrolig latterlig egentlig, men dog jeg var jo ca 14 og "deprimert" Endret 26. mars 2007 av LindaChanett Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Selvskading er bare enda et bevis på at vi har det for godt her i landet.8235852[/snapback] Ja for det er bare her i Norge folk driver med det 8235940[/snapback] *Kremt* I denne delen av verden. *Host* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har enda ikke fortått akkurat DEN biten ved EMOer. Har du lyst på smerte så legg ballene i klemme, ingen grunn til å ty til kniv, mange forskjellige typer smerte. Neste gang du får lyst til å skade deg selv slå deg selv i balla med hammer, legg balla i skrustikke eller elektrifiser balla. DA vet du hva smerte er, kapping, pøh... Kappe seg selv er for svake folk. Trenger du smerte så bruk metodene over. xD 8239167[/snapback] Forstår du noe som helst innenfor dette området? 8239342[/snapback] Tviler. Og hva faen med de som ikke har baller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har bare en ting å si om selvskading. Det er måte fjortisser bruker til å oppnå oppmerksomhet på, mens andre en EMO/satanist osv, og da er det pluttselig kult med selvskading, dog du får sikkert oppmerksomhet da også. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mulig å være ignorant, eller? Høres ut som du har satt deg veldig godt inn i dette, ^Th0mas^. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har bare en ting å si om selvskading. Det er måte fjortisser bruker til å oppnå oppmerksomhet på, mens andre en EMO/satanist osv, og da er det pluttselig kult med selvskading, dog du får sikkert oppmerksomhet da også. 8241769[/snapback] Det er virkelig det teiteste jeg har hørt. Snakk om å sette alle i en bås! Du burde vite hva du sier før du sier det . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har bare en ting å si om selvskading. Det er måte fjortisser bruker til å oppnå oppmerksomhet på, mens andre en EMO/satanist osv, og da er det pluttselig kult med selvskading, dog du får sikkert oppmerksomhet da også. 8241769[/snapback] Makan til ignorant sludder har jeg aldri hørt fra en modd før. Det var like før du lurte meg til å komme med et saftig personangrep! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 I mange tilfeller handler dette om oppmerksomhet, men det er en ting jeg tror: Hvis man blir mobbet på skolen å har det vondt inni seg, så vil man flytte smerten ut, slikn at du kutter deg et sted for å få vondt der så slipper du å tenke på dte vonde du har inni deg. Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har bare en ting å si om selvskading. Det er måte fjortisser bruker til å oppnå oppmerksomhet på, mens andre en EMO/satanist osv, og da er det pluttselig kult med selvskading, dog du får sikkert oppmerksomhet da også. 8241769[/snapback] Det du sier er på en måte sant, men som jeg har sagt i tråden her før så vil ikke en som er en virkelig selvskader komme å vise deg sårene sine. Men en 14 åring som gjør det, kan allikevel gjøre det uten å mene å få oppmerksomhet, men som "ett skrik om hjelp" som de så fint sier. Selvskading er ett psykisk problem på lik linje med angst og depresjoner. Dette forutsetter såklart at man er "syk" på ordentlig og ikke bare plutselig blir det når man er fjorten, full og "deppa" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvorfor kutte seg? Dersom smerte er en fin måte å slippe unna problemene sine på, hvorfor ikke bare klipe seg hardt i armen? Alle har blødd fra armen pga en kuttskade før, og kan av erfaring si at det gjør vondere å klipe seg hardt i armen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har bare en ting å si om selvskading. Det er måte fjortisser bruker til å oppnå oppmerksomhet på, mens andre en EMO/satanist osv, og da er det pluttselig kult med selvskading, dog du får sikkert oppmerksomhet da også. 8241769[/snapback] Makan til ignorant sludder har jeg aldri hørt fra en modd før. Det var like før du lurte meg til å komme med et saftig personangrep! 8241831[/snapback] Man må da kunne ha egne meninger uavhengig av mod-status eller ikke. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvorfor kutte seg? Dersom smerte er en fin måte å slippe unna problemene sine på, hvorfor ikke bare klipe seg hardt i armen? Alle har blødd fra armen pga en kuttskade før, og kan av erfaring si at det gjør vondere å klipe seg hardt i armen. 8241942[/snapback] Det er ikke bare smerten det er snakk om, det å se at blodet renner er også noe som kommer inn i bildet her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Man må da kunne ha egne meninger uavhengig av mod-status eller ikke.8241967[/snapback] Joda, men det handla mer om hvordan du la frem meningen din. Flere andre som reagerte på det også. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvorfor kutte seg? Dersom smerte er en fin måte å slippe unna problemene sine på, hvorfor ikke bare klipe seg hardt i armen? Alle har blødd fra armen pga en kuttskade før, og kan av erfaring si at det gjør vondere å klipe seg hardt i armen. 8241942[/snapback] Nå skal det vel nevnes at selvskading ikke begrenser seg til bare kutting (: Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 nei, det gjør nok ikke det bazukh, men nå viser jo ^Th0mas^ bare at han faktisk ikke har giddet å lese tråden, evt er veldig ignorant. Fint at en mod går foran med et så godt eksempel. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Man trenger jo ikke å lese 8 sider med innlegg for å ha en mening. Erfaring viser etter hva JEG har observert at min "teori" stemmer. Det finnes altså ingen gode grunner til å skade seg selv med vilje. Jeg bare nekter å tro det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 @ ^Th0mas^: Kan du ikke bare holde kjeft? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Man trenger jo ikke å lese 8 sider med innlegg for å ha en mening. Erfaring viser etter hva JEG har observert at min "teori" stemmer. Det finnes altså ingen gode grunner til å skade seg selv med vilje. Jeg bare nekter å tro det. 8242618[/snapback] Du har sikkert "observert" mye . For meg virker det som om du har null erfaring! Syns du burde åpne øynene dine litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå