Luske_Ludvig Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei! Holder på å fjerne noe rust på min VW Vento. Hvor får jeg kjøpt orginallakk på sprayboks? Fargen er mystic blue og har koden LC5L. Må bestille siden jeg befinner meg på en plass der landhandelen stenger kl 1300 på lørdager osv. Lenke til kommentar
Baardas Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 merkeforhandler skal ha. kontakt din nærmeste og hør... evt dyktige lakk foretninger som kan blande.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Merkeforhandler HAR, punktum Tror Møller tar i underkant av 300 kr for et lakksett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Skal du lakke bakskjermen med sprayboks..? Møller har, forøvrig. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 De aller fleste billakkerere kan lage sprayboks/flekkeflaske til deg dersom dem får fargekode oppgitt. Ellers, som allerede nevnt, merkeforhandler. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Takker! Sendte forspørsel pr epost til Lakkspesialisten i Fyllingsdalen i Bergen for en uke siden. Har enda ikke fått svar. Ringte til Mekk, Sartor Senter. De hadde. 109kr boksen. 400 ml. Bestillte 2 stk, jeg. Sånn endte dette. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå