Pixi Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Heisann. Vurderer å gå til innkjøp av Proson Conquest 8255 høyttalere. Er det noen som har erfaringer med disse? - Fordeler? - Ulemper? Mvh Pixi! Lenke til kommentar
Westen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg lurer på det samme! Meget underlig at komplett ikke oppgir spesifikasjoner på dette produktet. Heller ikke på Prosons hjemmesider er det informasjon å finne Nå er det under 2 timer igjen av salget! Endret 9. juli 2006 av Westen Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg lurer på det samme! Meget underlig at komplett ikke oppgir spesifikasjoner på dette produktet. Heller ikke på Prosons hjemmesider er det informasjon å finne Nå er det under 2 timer igjen av salget! 6462382[/snapback] Jepp, nøyaktig derfor jeg lurer.. Merkelig de ikke har noe info om de ja. Prøver å google etter litt info og, men ser ut som det er vanskelig å finne. Lurer på hvordan forsterker jeg kunne trenger også. Så om noen hadde noen innspill, så bare kom med det..! Lenke til kommentar
Westen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jepp, nøyaktig derfor jeg lurer.. Merkelig de ikke har noe info om de ja. Prøver å google etter litt info og, men ser ut som det er vanskelig å finne. Lurer på hvordan forsterker jeg kunne trenger også. Så om noen hadde noen innspill, så bare kom med det..! 6462387[/snapback] Det finnes ingen info om disse på nettet, det eneste er vel om noen her på forumet som har dem kunne slengt inn noen linjer. For øvrig virker det som Proson Conquest 8255 er en skikkelig rugg, så en kraftig NAD tror jeg vil matche disse høvelig bra. Sjekk på hifiklubben. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Jepp, nøyaktig derfor jeg lurer.. Merkelig de ikke har noe info om de ja. Prøver å google etter litt info og, men ser ut som det er vanskelig å finne. Lurer på hvordan forsterker jeg kunne trenger også. Så om noen hadde noen innspill, så bare kom med det..! 6462387[/snapback] Det finnes ingen info om disse på nettet, det eneste er vel om noen her på forumet som har dem kunne slengt inn noen linjer. For øvrig virker det som Proson Conquest 8255 er en skikkelig rugg, så en kraftig NAD tror jeg vil matche disse høvelig bra. Sjekk på hifiklubben. 6462571[/snapback] Fant en Yamaha 5x105 Watt hos komplett. Tror du dette holder med effekt? Lenke til kommentar
Westen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Fant en Yamaha 5x105 Watt hos komplett. Tror du dette holder med effekt? 6462614[/snapback] Den Yamahaen der blir nok for strømsvak. Se på de utvidede spesifikasjonene på receiveren, den leverer bare 240 reelle watt fordelt på 5 kanaler... Ville heller gått for en skikkelig NAD eller Denon forsterker hos hifiklubben, det er kvalitet samtidig som wattene hos disse kan dobles i forhold til jallawattene på receivere ala Yamahaen der. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvis ein skal ha surround til den prisen, så er nok Yamahaen ein av dei bedre, Yamaha har alltid vore gode på recieverar i budsjettklassen. Ein kan ikkje forvente klasse-A watt til 2000kr heller. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Westen: Kjøpte du høyttalerne? Jeg mailet komplett nå nettopp og spurte om litt forskjellige ting. Lurte også på hvorfor prisen var satt opp til 2995 igjen. Siden det sto: Prisene varer til søndag 24:00 eller så langt beholdningen rekker. Og de har jo fortsatt 50-99 på lager. Lenke til kommentar
Westen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Westen: Kjøpte du høyttalerne? Jeg mailet komplett nå nettopp og spurte om litt forskjellige ting. Lurte også på hvorfor prisen var satt opp til 2995 igjen. Siden det sto: Prisene varer til søndag 24:00 eller så langt beholdningen rekker. Og de har jo fortsatt 50-99 på lager. 6464494[/snapback] Hei. Valgte å ikke handle inn høyttalerne pga det med spesifikasjonene, vi fant jo ingen! Postet et innlegg på avforum i går, heller ikke der var det noe svar å få. Ser at du prøvde deg på det samme i dag Pixi, uten noen tilbakemeldinger Nå er jo i tillegg prisen justert opp til ordinær pris igjen, 2995,-, så da er de jo ikke like aktuelle lenger... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Ja. Tror jeg heller går for et par Dynavoice F6. Lyd og bilde har gitt disse høyttalerne veldig god kritikk. De koster kun 995, og Lyd & Bilde mener de spiller som en høyttaler til 4-5 tusen. Fikk forresten svar fra komplett istad, og han jeg snakka med sa at han hadde kjeftet på innkjøpssjefen og han skulle legge ut spesifikasjoner på høyttalerne. De hadde fått flere slike mail fra andre kunder.. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Sendte en mail til Proson ang info om disse høyttalerne og fikk dette til svar: Hej Informationen om denna nya högtalare läggs ut på hemsidan, när den har kommit in på lager. Har i dagsläget ingen leveransdatum. MVH JWS International AB Tel: 0346-14995 Lenke til kommentar
Westen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ja. Tror jeg heller går for et par Dynavoice F6. Lyd og bilde har gitt disse høyttalerne veldig god kritikk. De koster kun 995, og Lyd & Bilde mener de spiller som en høyttaler til 4-5 tusen. Fikk forresten svar fra komplett istad, og han jeg snakka med sa at han hadde kjeftet på innkjøpssjefen og han skulle legge ut spesifikasjoner på høyttalerne. De hadde fått flere slike mail fra andre kunder.. 6468233[/snapback] Dynavoicene er nok veldig gode de, men jeg kunne tenkt meg en noe større høyttaler. Uansett, rart at komplett legger ut en høyttaler for salg uten noen som helst spesifikasjoner, bortsett fra en omtrentlig vekt, og det til og med under et "Superweekend" tilbud, der profileringen er såpass høy. Føler meg nesten snytt! Kan ikke tenke meg at noen kjøpte dette settet uten å vite omtrentlig hva de gikk for. Oppfordrer komplett til å kjøre et tilbud på denne høyttaleren igjen når de får oppdatert spesifikasjonene;) Hej Informationen om denna nya högtalare läggs ut på hemsidan, när den har kommit in på lager. Har i dagsläget ingen leveransdatum. MVH JWS International AB Tel: 0346-14995 Hehe, fader. Trodde dette var en modell på vei ut, men denne mailen avkrefter jo dette ganske greit:P Egentlig litt rart at komplett får inn denne høyttaleren før produsenten selv, og at de i tillegg ikke kan gi deg noen spesifikasjoner, det er litt spesielt. Men det kan vel skyldes konkurranse i forhold til andre produsenter eller noe slikt... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Dynavoicene er nok veldig gode de, men jeg kunne tenkt meg en noe større høyttaler.Uansett, rart at komplett legger ut en høyttaler for salg uten noen som helst spesifikasjoner, bortsett fra en omtrentlig vekt, og det til og med under et "Superweekend" tilbud, der profileringen er såpass høy. Føler meg nesten snytt! Kan ikke tenke meg at noen kjøpte dette settet uten å vite omtrentlig hva de gikk for. Oppfordrer komplett til å kjøre et tilbud på denne høyttaleren igjen når de får oppdatert spesifikasjonene;) Jepp.. Helt enig der! Skal bare ha et par billige høyttalere til å ha på soverommet Derfor bør det ikke være noe stort. Har CW på Pc'n, og Stor B&W surround på tv'n, så Dynavoicene holder nok på soverommet EDIT: Et par leifer Endret 11. juli 2006 av Pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå