sinnaelgen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 PÅ mange file som ligge på maskinen kan man legge til komentarer slik som tittel , forfater,tema , komnentarer og menge flere. det er bare 2 filtyper jeg har set at det er brukt . word - filer og noen av de som blir generert av delphi. problemet er atda må man bruke en spesiel del av word eller delphi programet dor å få lagt inn disse tilegene . er det en enkel måte i delphi for å lage min egen programsnyt for å gjøre det samme Lenke til kommentar
tasle Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det fikser du i Delphi under menyen Project Options Version Info Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Det fungerer kun på de filene jeg lager selv i delphi det jeg ønsker å få til er å kunne legge in egne komentarer o.s.v. til alle typer filer ( spesielt de som er laget av et tekstbehandlingsprogram som f.eks openofice ) . hvis programet jeg lager samler inn ekstrta informasjon så ønsker jeg å få det opp i egenskaper på den aktuele filen. det skal da lige i en av folderene "under " egenskaper eventuel legge til en ekstra Endret 19. juli 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå