moda1701 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei Jeg lurer på om det er noen som vet hvor man får tak i en ny firmware for hdd WD40Gb som gjør at hden fungerer på er abit KT7A Raid, mens man kjører det i Raid. Hden fungerer på ide kontrolleren så lenge man ikke kjører Raid. Har forklart problemet som jeg har hatt til Komplett og de sa jeg måtte en oppdatering av fimware for at hdd skal fungere i Raid. WD40GB var ikke kompatibelt til abit KT7a kort "i følge komplett" ennå. MVH Morten Dahl -------------- Abit KT7A Raid AMD 1133@1400 640 Mb SDRAM addtronics 350 W GF2 Pro 2 x WD 40 GB 1 x IBM 45 GB Ultraplex 40 max cd rom PlewWriter 12432 Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Dette høres snålt ut. Har du prøvd å kjøre harddisken på IDE3 eller IDE4 (raid-kontrollen) UTEN å kjøre RAID? Firmware til disken din finner du nok på WD's hjemmeside. http://www.wdc.com/ Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Nå har jeg prøvd å kjøre harddiskene på både IDE3 og IDE4 på raid kontrolleren. Det viser seg ikke å hjelpe. Prøvde en annen hdd på raid kontrolleren. Den fungerte merkelig nokk. Da stemmer det sikkert at jeg må bytte fimwaren får å få hdd til å fungere. Det viser seg att den fimwaren som jeg skal ha ikke er kommet så det er vel da bare å vente....: ellers takk for hjelpen. :smile: Lenke til kommentar
Rolfo Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Noen som vet om nevnte disker fungerer i raid på KG7-raid? --- Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå